Gemeni (22.05-22.05)
Nu poti fi de acord cu interlocutorii tai, desi ai impresia ca esti unicul care se opune parerii generale. Daca inoti singur impotriva curentului, nu inseamna ca majoritatea are dreptate, deci sustine-ti punctul de vedere mai departe cu tupeu, fiindca intr-o zi ti se va da dreptate. Chiar daca ceilalti sui-au unit fortele si lasa impresia ca...
» horoscop pentru toate zodiile
Autor: Cristian Szilvassy
Data: 25 Ianuarie 2012 | 02:46
(1/1) Cu Unirea la Primaria Buftea
(In data de) "24 Ianuarie 2012 s-au sarbatorit 153 de ani de la prima Unire a Principatelor Moldovei si Munteniei, unire ce a avut loc la 24 Ianuarie 1859. La festivitatile organizate de catre Primaria Orasului Buftea, au participat elevi al celor doua licee din Buftea, Grupul Scolar Dumitru Dumitrescu si Grupul Scolar Economic Barbu A. Stirbey."
Acesta este "comunicatul de presa", redat ad-literam, urmat de un copy/paste din Wikipedia, pe care nu-l mai redam, deoarece cititorii nostri sunt mai destepti de-atat, unde ni se reaminteste (celor care stiam deja) cum sta treaba cu Unirea Mica, sau li se aduce la cunostinta celor care habar nu au.
De fapt actiunea a semanat mai mult cu un fel de colind al elevilor in fata conducatorilor urbei, pus in scena de aceeasi maiastra mana, care se pricepe la orice, de la pedagogie, la arta, cantec, dans, condus orasul, etc, despre care nu mai insistam caci si-asa este o prietena de nadejde a presei locale, in speta a publicatiei Bufteni.ro si oricum nu suntem noi in masura sa scapam de exprimarile-i cultural-artisitce.
Fotograful evenimentului a fost nimeni altul decat Eugen Duta, caruia ii multumim cu adanci plecaciuni pentru truda si stradania de care da dovada si pentru faptul ca mijloceste cu real succes aducerea la cunostinta presei a evenimentelor ce se petrec in urbe. Aproape ca ni se face dor de Iulius Linta.
Pentru mai ulte detalii, dati o raita pe site-ul Primariei Buftea.
Ce obligatie are Duta sau Linta sa-ti faca treaba tie? Tu esti platit sa faci ziarul, nu ei! Eu daca as fi in locul lor nici pozele alea amarate nu ti le-as da!
2.Cristian Szilvassy
25 Ianuarie 2012 | 01:27
George, o freci si o freci aiurea. Treaba mea e sa fac ce fac, daca mi se ofera informatia. Daca nu, n-am nicio obligatie si nici nu-s Dumnezeu sa visez ca unii sau altii fac sau nu ceva. Vad ca ai ceva cu mine, ceea ce e nedrept, deoarece eu n-am nimic cu tine, nu stiu cine esti si nici nu ma intereseaza. Deci e a doua oara ca dai cu piatra fara sa te uiti unde si in cine. A treia oara va fi si ultima!
3.George
25 Ianuarie 2012 | 01:27
Cu ce am dat in tine? Ca ti-am spus ca nu e nimeni obligat sa-ti faca tie vreun serviciu? Ti se pare vreo jignire sau vreo ofensa aceasta afirmatie?
4.Cristian Szilvassy
25 Ianuarie 2012 | 01:27
Mi se pare jignitoare atitudinea ta de om caruia i se cuvine totul si care nu are decat asteptari de la mine, care -vezi Doamne- am numai obligatii, fata de toti. Uite ca nu e chiar asa!
5.Anonim
25 Ianuarie 2012 | 01:27
fara ofensa dar si eu ma duc la munca si muncesc deci am obligatii pentru ca sunt platit adica daia sunt platit. deci cam dreptate george
6.Cristian Szilvassy
25 Ianuarie 2012 | 01:27
tot fara ofensa, dar nu mergi la munca cu sculele de acasa si cu materia prima cumparata pe banii tai. Alea ti le da firma si tu le prelucrezi, sau ce oi fi facand tu acolo. Deci cam n-are dreptate nici George, nici tu.
7.unu
25 Ianuarie 2012 | 01:27
de ce nu s-au mai depus coroane ? poate daca se depuneau participam si noi . ai dreptate nu a zis nimeni nimic de treaba asta , poate veneam mai multi sa participam daca aflam.
8.Cristian Szilvassy
25 Ianuarie 2012 | 01:27
Pai cine a murit, ca sa se comemoreze prin depunere de coroane? Sarbatoarea Unirii Principatelor e motiv de veselie, nu de jale.
9.unu
25 Ianuarie 2012 | 01:27
inseamna ca cei de la iasi si focsani erau prost informati , din moment ce au depus coroane.
10.jan
25 Ianuarie 2012 | 01:27
penibil momentul dela primarie....penibil si primarul
11.Cristian Szilvassy
26 Ianuarie 2012 | 01:27
Jane, nu cred ca primarul e de vina si nici momentul penibil nu-i apartine. De vina snt cei care au regizat penibilul moment, care nu-s nici la prima si probabil, nici la ultima actiune de acest gen. Insa toti ii arata cu degetul pe cei care au curajul sa spuna ca e penibil momentul.
12.Cristian Szilvassy
26 Ianuarie 2012 | 01:27
@unu, eu asa zic. Sau cred ca stiu un picut de istorie si ca la o sarbatoare comemorativa a unui act care s-a facut cu bucurie s fara victime, e un nonsens sa depui coaroane. Insa intr-o Romanie unde la un protest se danseaza Dansul Pinguinului, te poti astepta la orice.
13.larry
27 Ianuarie 2012 | 02:00
Chiar nu vad de ce trebuie sa te impiedici de aceasta doamna? Cred ca sunt zeci de subiecte mai importante in praful asta de oras.
Activitatile de care vorbesti sunt facute la cererea anumitor persoane iar doamna face ceea ce face din voluntariat. De ce nu te interesezi cum stau lucrurile, daca tot te roade? Cat despre competente cred ca nu e de nasul tau sa judeci: doamna chiar a studiat la vremea ei. Il poti intreba pe dnul Radu Marinescu, care se poate spune ca a copilarit impreuna cu aceasta doamna. Tind sa cred ca aceste atacuri vin la ordinul cuiva de sus; pentru ca nu odata doamna a deranjat afacerile si manariile unora. Pt ca doamna a crezut ca face rahatul praf fiind la cultura. A dorit sa faca ceva si de fiecare dara i s-a spus nu! De fiecare data a fost adusa in ridicol. E singura persoana din gaska aceea, ce are moralitate neclintita. Cred ca stii asta. E singurul consilier ce nu s-a folosit de oportunitati. Chiar e consilier cu cei 4 milioane platiti de primarie. Spune-mi tu ce avantaje a avut? Cred ca e mai bine sa o lasi asa. Oricum a promis ca te da in judecata. Poate nu crezi sau nu vrei sa stii, doamna are un renume in acest oras si nu e normal ca un neavenit sa calce in picioare asta. A fost buna numai sa aduca voturi actualului primar. Nici o pb. Asta nu se va mai intampla.Rusine dle Primar si dle Eugen Duta pentru ca nu ati spus nimic in apararea acestui consilier.Nu gresesc cand spun ca acest atac poate fi la comanda cuiva. Recunosc stilul dlui primar "dezbina si cucereste". Numai ca lupta e pierduta deja.
P.S. Poate nu stiai, doamna se confrunta de peste un an cu o boala grava in familie. Rusine!!!
14.Cristian Szilvassy
27 Ianuarie 2012 | 02:00
OK, mi-e rusine. Am luat pozitia ghiocelului. Sa ma dea in judecata. Nu stiu pentru ce, dar sa ma dea. Astept citatia.
15.dore
27 Ianuarie 2012 | 02:00
NU TREBUIE SA-I IA APARAREA STOICA SAU ALTCINEVA DIN MOMENT CE NU ESTE ADEVARAT NIMIC DIN CE SCRIE ACEST ZIARIST DE 2 LEI SI LA COMANDA CELUI CARE CERE DEFAIMAREA DOAMNEI MACELARU SI A PRIMARULUI PE ACEST RAHAT DE BLOG.NU STITI CU CINE SE INTILNESTE ZIARISTUL NOSTRU?PINA AFLA PRIMARU IL INFORMEZ EU [VEDETI CA A LUAT FIINTA O GASCA LA SAUNA IN CENTRU SI SE STA INCLUSIV NOAPTEA PINA TIRZIU IN COMPANIA LUI PISTOL SA STITI DE LA MINE}VERIFICATI SUNT MAI MULTI INDIVIZI DUBIOSI ACOLO DE CE NU IA MASURI PAUN URBANISTU CA NU ARE AUTORIZATIE ACEA LOCATIE? LASAM ACESTI INDIVIZI SA NE BATJOCOREASCA OAMANII BUNI DIN ORAS?????AM INCREDERE IN INTELIGENTA PRIMARULUI SI CRED CA VA REZOLVA ACEASTA SITUATIE///////
16.Cristian Szilvassy
27 Ianuarie 2012 | 02:00
George/dore si cum iti mai spui (daca-ti schimbi numele tot stiu cine esti), eu sunt un om liber si nealiniat politic. Nu fac parte din niciun partid si nici nu simpatizez cu vreunul. Nu ascund nimanui ca ma duc la sauna si ca acolo este posibil sa ma intalnesc cu alti oameni din acest oras, chiar si cu George Pistol. Are cumva raie? Nu pot sa frecventez un local public sau privat unde merge si acest om, doar ptr ca scriu in ziarul primariei Buftea? Surpriza! Ma intalnesc si cu membrii PSD si cu cei ai PNL si cu cei ai PD-L, la fel si cu cei ai UNPR si n-am nicio apasare. Vorbesc cu toata lumea si nu mi-e rusine sa ma afisez cu nimeni, atat timp cat traim intr-o tara democratica.
Si apropos, sunt un picut mai scump de doi lei ;)
Nu stiam ca-s o persoana atat de importanta incat sa stati coada dupa mine, dar apreciez acest lucru. Vezi ca in weekend ma duc in Bucuresti si luni la Craiova. Sa veniti dupa mine sa ma urmariti, poate ma intalnesc cu Emil Boc, sau cu Elena Udrea, sau poate merg la un ceai cu Victor Ponta la Raliul Zapezii de la Covasna.
17.Andi
27 Ianuarie 2012 | 02:00
Dore, ai scapat din lesa si ai inceput sa musti?
Ai un os al primarului sa il rozi.
18.2012
27 Ianuarie 2012 | 02:00
Doamna consilier, suna bine... Un cadru didactic, din cate am inteles, care nu-si prea facea treaba la catedra. Cred ca a ramas ancorata in "Cantarea Romaniei". Vreti sa spuneti ca si-a antrenat buna credinta sustinand "gaska" imorala? Asta nu este o crasa naivitate? I-au trebuit atatia ani ca sa vada ce colegi are in consiliul local? Pentru o sedinta de consiliu local pe luna nu sunt suficiente 4 milioane? Toate cheltuielile facute de primar contractand lucrari de investitii ca "lucrari de reparatii" cu aceiasi firma, timp de aproape 4 ani de zile, au fost votate de doamna consilier? Dar cheltuielile inutile cu fotbalul? Cine asigura legalitatea actului administrativ in primarie? Asta este deja alta discutie....
19.anonim
27 Ianuarie 2012 | 02:00
2012, cand mergem la sauna?
20.anonim
27 Ianuarie 2012 | 02:00
Mi-e dor de o sauna si un masaj erotic!
21.Cristian Szilvassy
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Taci, 2012, n-auzi ca ma dain judecata? Nu prea inteleg care e motivul, ca doar a critica, pe bune sau nu, e inca liber in tara asta. Si cat eu stiu ca e pe bune, abia astept citatia. Vezi insa sa nu te citeze si pe tine: numitul 2012, in calitate de parat sa se prezinte in data de, pentru a da cu subsemntaul in cazul criticilor aduse inalt demnitarului X. (la tine se completeaza cu Y, Z, W, ca ai mai multe critici in ultima vreme).
Apropos "baietii", aseara am fost din nou la sauna si ghci cine a mai fost?
22.richard gioarsa
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Soacra-mea
23.Mr. X
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Bai jurnalist de doi lei, daca pana acum nu m-am luat de tine, o fac acum. Chiar daca trebuie sa ma semnez ca anonim data fiind pozitia mea ce nu imi da voie sa ma expun.
Poti critica cat vrei, pe cine vrei. Numai ca tu in astea doua articole plus comentariile aferente, ai facut mult mai mult. Te-ai luat aiurea rau de tot de o persoana. E site-ul tau, treaba ta. Dar de aici si pana a arunca aiurea cu noroi e cale lunga. Care e problema ta ca nu-ti place ceea ce face? Cine esti tu, chiar daca ai cei 6 ani de cand stai in orasul asta? Persoana in cauza are pe monumentul eroilor o ruda care a luptat pentru orasul asta si implicit pentru tara asta. Asta ca sa-ti dai seama ca nu e venita cu traista-n bat ca altii ce isi dau atata importanta si care scriu comentarii ostile sub protectia anonimatului. Chiar daca se cred sub protectia anonimatului, eu stiu cine sunt si mi-am facut deja o parere.
Nu ai coloana vertebrala. Mi-am dat seama de asta in clipa in care ai improscat cu noroi o alta persoana, iar acea persoana te-a sunat imediat si te-a luat la injuraturi. Imediat ai sters ceea ce aberai despre acel om. Ce spune asta?
Vrei sa nu mai primesti alte aprobari pentru crearea altor site-uri de la Ancom? Vrei sa nu mai ai tangente in viata ta cu presa scrisa, implicit cu mass media? Nici o problema!!! Se face... Doar nu primesti internet din cer. Vrei monitorizare fie ea legala sau ilegala?
Ai manjit cu rahat, nu ai moderat corespunzator comentariile altora. Din contra, ai turnat gaz pe foc. E site-ul tau. Numai ca intamplator esti platit sa faci un ziar.Site-ul tau e asociat cu ziarul pe care-l scoti, chiar daca nu esti de acord cu acest lucru.
Daca esti asa tare-n boase, de ce fugi mancand pamantul cand dai ochii de acea femeie? Esti vai de curul tau. Daca nu ai avea ziarul ai face foamea. Esti curva tuturor celor care te platesc si care-ti dau o ciorba.Nu spuneai tu ca esti un mercenar?
De ce sunt atat de virulent? Pentru ca trebuie ca cineva sa adopte o pozitie si sa arate gunoaielor unde le e locul. Ca doar de asta e tara-n cacat pana la brau. Pentru ca suntem condusi de persoane de un nivel mediocru.
24.Gogu
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Felicitari. Ai rezumat foarte bine situatia acestui parvenit. As adauga ca acesta va pleca din orasul asta, scuipat, injurat si batut daca primarul nu i-a nicio masura sa-i salveze pielea. El nu-si da seama de gravitatea situatie in care se afla pentru ca buftenii pe care ii batjocoreste sunt oameni adevarati, nascuti crescuti aici, care se cunosc, se iubesc si se ajuta si vor gasi ei momentul potrivit sa " reglementeze situatia" .
25.richard gioarsa
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Ma baieti, mai glumim, mai facem misto, ne mai intepam, o mai dam in pamflet, e totul ok. Pana la amenintari e o bariera pe care nu e bine sa o escaladam, punem sub semnul intrebarii libertatea la opinie, exterminam arbitrarea placerii, la care TOTI avem dreptul. Site-ul lui Cristian este ca un post de televiziune, nu ne place, luam telecomanda si schimbam. Nimeni nu e obligat sa intre aici, nimeni nu are dreptul sa ceara educatie de aici. E clar, Cristian are talentul sa puna gaz pe foc, are un limbaj "colorat", are idei fixe pe care greu sau deloc nu i le poti scoate din cap, are VIATA lui, ordonata asa cum si-a dorit. Si eu l-am si il contrazic, uneori imi pare enervant de capos, de aldracului, dar asa e el. Pana la urma, toate astea se regasesc si in noi, cand ne examinam cu realism. Nu e obligatoriu sa fim de acord cu el, de gustibus non disputandum, dar pana la amenintari cu izgonirea, cu batjocorirea, cu bataia, e cale lunga si care nu ne onoreaza. Il puteti sfida, il puteti marginaliza, dar nu se poate sa-l exterminam. Nu imi pare drept, democratic, civilizat. Nu e pledoarie pentru Cristian, cred ca e normalitatea vis-a-vis de fiecare dintre noi. P.S. Ungure, ai grija de pielea ta ca tabacarii bufteni n-au de lucru. Si ai grija de Primar, ca vezi ca doar el te poate scapa...
26.2012
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Mr.X cred ca este maiorul Gogu de la jandarmerie. S-a mutat maimutareala de la liceu pe acest site? Doare asa de tare adevarul?
27.2012
28 Ianuarie 2012 | 02:00
Acum nu mai am nici un dubiu, doamna consilier este sefa comisiei de cultura. Are prieteni foarte educati. Abia astept sa fiu dat in judecata de acesti intelectuali.
28.Cristian Szilvassy
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Mr.X si Gogu, am o singura propozitie ptr voi doi: mi se rupe. Si o completare: mi se rupe de voi doi, de altii ca voi, de "baietasi" din astia care-s tari in spatele unei tastaturi dar n-au boasele sa se semneze. Sa stim si noi cine-s "judecatorii". N-am nimic cu femeia aia, am ceva cu circul de manifestatie artistica pe care l-a pus in scena ed Ziua Nationala. Dace ceilalti din jurul ei si din jurul Primariei Buftea au spus-o pe ocolite, cu jumatate de gura si la colt de strada, asa cum sunteti voi obisnuiti sa o spuneti, pe aici pe la Buftea, eu am spus-o sus si tare. Ptr ca da, din cauza asta este tara asa cum este, ptr ca n-avei boase sa admiteti cand gresiti, n-aveti boase sa aratati cand altul greseste, musalmalizati totul si o luati de la capat ca si cum nimic nu s-a intamplat. Ah si n-aveti boase sa va semnati. Deci n-aveti boase sa va asumati nici macar ceea ce ganditi.
Daca persoana despre care tot bateti tam-tamul asta anonim are pe cineva pe monumentul eroilor, eu am pe cineva din stramosii mei pe Columna lui Traian. Acum, fuga la Dex si Wikipedia sa cititi ce e aia, loserilor!
Cat despre Ancom, nu cred ca am lut vreodata vreo autorizatie de la ei sa deschid vreun site, insa spre deosebire de altii, site-ul este inregistrat pe numele meu, iar ceea ce scriu, semnez. Asta inseamna ca imi asum cele scrise.
Ati putea invata ceva de aici, dar de unde nu e, nici Dumnezeu nu cere.
Cat despre amenintarile astea, e simplu: IP inregistrat, transmis facsimil la Politia Romana, depus plangere la acelasi organism si ghici ce? Toti tristii se gasesc revolutionari in fata computerului...
29.Vasile
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Ce spuneai pe ip dezvaluite? Se pare ca tu esti primul care devaluiesti ip-urile! Nu va spuneti parerea oameni buni pe site-ula asta ca administratorul va da pe mana politie! Rusine! Militantul dereptatii cel care s-a declarat mercenar din capul locului si liber de vanzare oricand!
30.Cristian Szilvassy
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Sictir Vasile! Ce vrei, sa nu ma apar? Am fost amenintat, din clipa asta sunt pe picior de razboi. Cum nu ma pot apara de ce nu stiu, recte de anonimi, ma voi duce sa depun plangere la Politie. E treaba lor sa afle cine-s eroii si sa ia masuri.
Si sa stii ca nu tanjesc dupa comentarii. Cine vrea, cometeaza. Daca o face intr-un mod civilizat si fara mizerii, e liber sa o faca. Cine nu, se alege cu ban. Iar "eroii" care ameninta s fac si desfac, asta e, nu traim in jungla, are cine sa aiba grija de ei.
31.linkintudor@yahoo.com
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Dreptul la libera exprimare e stipulat in constitutie. Fara suparare Cristian tu ai sarit calul. Sunt sigur ca de cand ai site-ul asta, ai primit mult mai multe si mai grave amenintari. Doar esti un specimen aparte si ai deranjat multa lume. Mie comentariile de mai sus nu mi se par amenintatoare si sunt sigur ca te-ai distrat pe tema lor. Intamplator dna. Macelaru mi-a fost diriginta, ii cunosc familia si sunt amic cu fiul sau. Daca tu spui ca ai auzit pe la colturi de strada, te-ai gandit ca acei oameni nu sunt de calitate? Ca se iau aiurea-n tramvai? Stii foarte bine ca exista invidii, orgolii si interese. Ca nu e bine sa fi mai rasarit decat altii ca stii cum e cu capra vecinului. Sunt sigur ca aceste doua articole, ti-au adus cele mai multe accesari si in felul asta iti poti da seama ce popularitate are doamna profesoara. Ma asteptam ca domnul Richard sa lase gluma si sa-ti explice cum stau lucrurile si ca ai mers prea departe. Cat despre anonimi, e alegerea lor sa nu-si dezvaluie identitatea din varii motive. Cei ce scriu cu numele real sunt sub 10% pe acest site.
Cat despre cei ce ataca odata cu tine hai sa-ti spun cine sunt: cativa la ordinul lui Pistol, cativa din primarie si 2,3 lepre din liceul Dumitrescu care se stiu si se recunosc. Ti se pare anormal sa i se ia apararea dnei. de catre bufteni? Tu nu iti dai seama ca ai terfelit numele persoanei? Ceea ce se intampla pare o actiune de discreditare pusa bine la punct. Sunt sigur ca lucrurile nu vor ramane asa pt ca dna profesoara e o personalitate a orasului si e destul de populara. Ai noroc cu oamenii in varsta ca nu stiu ce e ala internet. Te asigur ca ar fi facut un protest adhoc... Eu m-am mutat de pe site-ul lui Toba aici. Cred ca nu voi mai intra nici aici! Nu-mi place ceea ce faci, razboaiele create din interes sau din frustrare. Nici nu e un subiect important... tu insa l-ai ridicat la un rang inalt. Stii cum e sa ai un blog amarat si dupa articolele scrise de tine, sa primesti zeci de comentarii anonime in care se arunca cu noroi, invective si injuraturi? Cred ca-ti dai seama de ce blog vorbesc. Tu glumesti ca te simti amenintat? Dupa ce aproape ca ai incitat la mizeriile astea? La gluma cu Columna nu am ras. Adio!
32.richard gioarsa
29 Ianuarie 2012 | 02:00
O cunosc pe doamna Macelaru de multi ani. Ma intretin cu dansa ori de cate ori am ocazia, o fac cu placere, de fiecare data, indiferent care e subiectul discutiei. Am avut uneori puncte de vedere comune, chiar daca simpatia politica ne-a ursit in echipe diferite, domnia-sa a judecat cu mintea, nu cu sufletul. Implicarea dansei in activitati culturale, artistice, este demna de toata lauda, o face dezinteresat, de placere si de emotia momentului caruia i se dedica intamplarea artistica. De aici pana la a persifla activitatea copiilor si a dansei, e distanta. Nu sunt de acord cu afirmatiile si calificativele lui Cristian, in ceea ce o priveste pe doamna Macelaru. Dar tot asa, e parerea lui, sa fie sanatos. Eu am incercat sa dezamorsez un pic tensiunea, chiar in aceeasi zi vorbisem cu domana Macelaru, mi-a parut afectata si i-am spus sa nu puna la inima. Imi cer scuze daca am fost inteles gresit. Multumesc de intelegere.
33.Cristian Szilvassy
29 Ianuarie 2012 | 02:00
@linkintudor@yahoo.com voi faceti din tantar armasar. Daca ati reciti textul, ar fi mai usor. Este o comunicare si aducere la cunostinta a unor fapte care se intampla. Ca nu exista comunicare, ca nu exista sprijin, ca exista doar asteptari si cereri. Era logic sa presupun camomentul artistic trebuie sa fi fost la fel de penibil ca ala de la 1 decembrie. Altfel nu imi explic de ce nu m-a anuntat nimeni si de ce ala mic si bun la toate face pe fotograful si desi stie ca in fiecare luna este nevoie de material pentru ziarul primariei, lacas care ii aduce si lui niste banuti frumosi in buzunar, le tine ptr el. Dar asa se intampla cand nu esti aliniat, cand ai "nesimtirea" unei pozitii proprii, eventual contra curentului, devii stigmatizat. Prietene, mi se rupe de manifestarile ad-hoc, am vazut cum stiu romanii sa faca manifestatii, am vazut cum stiu sa faca revolutii, am vazut cum au zis "multumesc" la ultimii 20 de ani de trai anormal.
Cei despre care vorbeam, care spun pe la colturi ca madam Macelaru ar trebui sa lase pe altii sa faca ceea ce se straduieste sa faca, sunt, din nefericire ptr ea si ptr multi dintre voi, oameni care aparent ii sunt alaturi, care prefera sa taca decat sa fie balacariti, oameni importanti in urbe, oamni cu istorie si traditie in oras, unii destul de importanti, altii cu finctie. Si nu ma refer la primarul Ion Stoica, nu va grabiti sa anticipati. Faptul ca nu vei mai vizita acest site ma intristeaza. Din felul in care scrii pari unul cu mai mult de 10 clase si cam asta este targetul meu cu Bufteni.ro. Asta e, imi asum si pierderea unui cititor ca tine, la fel cm imi asum si scuipatii de pe hayonul masinii, scuipati veniti de la lasii din dotare.
@Richard, ai putea sa accezi mai profund pe calea politica, ai stofa, ai talent. Ai o atitudine care te recomanda ca unul al carui stramosi au ratacit 1000 de ani in Egipt, zau asa! Felicitari! Greu gasesti o statura atat de mobila, parca ai fi un bambus!
34.Gheorghe
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Te-ai luat de Stoica, de Pistol, de Balalau, de Macelaru, de Mande, de Stoica Marin, de Duta, de Toba, de Linta, de Clit, de Ioana, de Marinescu de Fifi, de Bolnavu, de Giorsa, de Costea, de cetatenii orasului, etc, etc, etc. Tu esti perfect sau depinde cine da intrarea la sauna?
35.2012
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Poate s-ar fi luat si de tine dar,...tu nu contezi. Tu, cetateanul Gheorghe, poti impreuna cu "revoltatii" astia sa organizati un "protest adhoc". A fost un atentat la popularitatea....Hai ca sunteti caraghiosi!
36.Anonim
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Da, cel mai caraghios esti tu cand te duci la masaj erotic in halat de baie potocaliu!
37.Cristian Szilvassy
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Ciudat, unde merg eu la sauna sunt halate albe. Apropos, la voi cat e halatul? Pun pariu ca unde merg eu e mai ieftin ;)
38.Cristian Szilvassy
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Gheorghe eu nu sunt perfect. Eu sunt mai mult ca perfectul! Ai uitat ca m-am luat, de-a lungul timpului si de: Gabriel Oprea, Marian Gavrilescu, Giorgio Panico (nu-s sigur ca asa-l cheama), Florea Florian, Mihaela Florea, Viorel Gasca, Alina Stefan, Marian Petrache, Iulian Urban, asta doar cat am stat sa ma gandesc un minut. Iata de ce de tine nu m-am luat: nu contezi, nu existi, nu vinzi, nu reprezinti nimic si pe nimeni si nici macar cand aduci o critica sau o acuza, nu esti in stare sa o faci temeinic, cu lectiile invatate corespunzator. Ce zici, nu-i o palarie un picut prea mare asta pe care tocmai incerci sa o porti?
39.alt anonim
29 Ianuarie 2012 | 02:00
Te stiu 2012...Nu e o surpriza, oarecum banuiam.
40.Gheorghe
30 Ianuarie 2012 | 02:00
O sa-ti rupi gantul intr-o zi cu atitudinea de "mai mult ca perfect" si ziua aia se apropie tot mai repede!
41.Cristian Szilvassy
31 Ianuarie 2012 | 02:00
Gheorghe, toti ne rupem gatul mai devreme sau mai tarziu. Toti care facem ceva. Tu n-o sa ti-l rupi ptr ca tu nu faci nimic, tu nu existi!
42.2012
01 Februarie 2012 | 02:00
"alt anonim" este sinonim cu alt pupindosist? Crezi ca are importanta pentru mine pe cine banuiesti tu? Important este ca ai o sensibilitate la coloana vertebrala si te simti bine in pozitia primatelor.