Acasa >>
Buftea >> ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
Autor: Catalina Bogdan
Data: 14 Ianuarie 2011 | 03:16
-
(1/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
(2/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
(3/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
(4/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
(5/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
(6/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
(7/7)
ISJ Ilfov a schimbat conducerea Grupului Scolar Dumitru Dumitrescu
-
Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov a decis, marti, 11 ianuarie 2011, schimbarea directorului Grupului Scolar "Dumitru Dumitrescu" din Buftea. Astfel, locul Elizei Constantin a fost atribuit profesorului de matematica, Cornel Ganescu.
Dupa 15 ani de realizari marcante, facand din institutia pe care a condus-o "un liceu european", nu stim daca schimbarea a fost una corecta. Acum cativa ani, atunci director al Grupului Scolar "D.Dumitrescu", cu o modestie iesita din comun, Eliza Constantin imi spunea: “Am venit cu gandul ca gasesc o scoala de tara, prafuita, mica si amarata. Nu a fost chiar asa, dar pot sa spun ca era o cladire veche cu dotari din anul 1960. In ultima perioada insa, am asistat la schimbari majore. Ca infrastructura ne-am modernizat. Am putut sa dam alt aspect salilor de clasa cu mobilier nou si modern. Cu bucurie, trebuie sa precizez ca in scoala avem calculatoare si ca la toate realizarile noastre o contributie importanta au avut-o Primaria Buftea, Consiliul Local impreuna cu fondurile de la minister. De cativa ani avem in derulare un proiect Phare pe care l-am castigat si cu ajutorul caruia se reabiliteaza o cladire". Dezvaluindu-mi secretul succesului, dragostea cu care este inconjurata de elevi, cat si despre respectul de care se bucura din partea colegilor, a afirmat ca: “in primul rand avem niste standarde la care nu renuntam. Avem pretentii de la ei. Aici, in scoala, inca se pastreaza grija fata de elevi. Si anume, sa se simta bine, sa vina cu drag la scoala, sa nu ne vada pe noi, profesorii, ca fiind ceilalti de dupa catedra, ci sa ne perceapa ca pe niste prieteni. Poate ca pe frati mai mari, in cazul colegilor foarte tineri care, la randul lor, au fost si elevi ai acestei scoli. Incercam sa ne simtim bine impreuna si parerea mea este ca de aici pleaca totul. Atat ambientul, cat si caldura sufleteasca. Totodata, organizam si activitati extrascolare in care sa ne cunoastem si altfel decat in afara de ora de clasa”, a incheiat Eliza Constantin, omul cu o caldura sufleteasca rar intilnita.
Despre noul director, profesorul de matematica Cornel Ganescu nu stim foarte multe, decat ca este autorul, sau coautorul, mai multor carti/culegeri de matematica, ca profesional este competent si dedicat elevilor, insa speram sa avem ocazia sa aflam atat planurile dansului, cat si aspecte privind continuitatea proiectelor demarate de doamna Eliza Constantin. Stim doar ca ISJ Ilfov i-a acordat Elizei Constantin calificativul "suficient" pentru modul in care a transformat un liceu modest, intr-unul modern, pentru rezultatele exceptionale sau pentru faptul ca "D.Dumitrescu" a ocupat primul loc intre toate liceele ilfovene.
Si poate este doar o coincidenta faptul ca sotia noului director, Mariana Ganescu este angajata a Inspectoratului Scolar Judetean Ilfov la Centrul de Documentare si Informare.
Bufteni.ro ureaza succes domnului director Cornel Ganescu.
COMENTARII
128 Comentarii
1.Constantin
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Un fleac... Am ciuruito!!!!
2.Protiuc
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Un fleac, am ciuruit-o!!
3.Tag
13 Ianuarie 2011 | 02:00
O alta lovitura pentru toarasu. Ioaneee Ioaneee toata lumea doarmeee nu mai tu nu poti sa dormi.
4.sedo
13 Ianuarie 2011 | 02:00
INFORMEAZA-TE , ELIZA A DISTRUS LICEUL , PROFESORII INTARZIAU LA ORE SI NU E TARZIU SA MAI MERGI PRIN LICEU SA VEZI UNDE ESTE MODERNISMUL.
SUNT ELEVA ACOLO , O PUTUROASA
5.Catalina
13 Ianuarie 2011 | 02:00
@sedo, parerile sint impartite. Daca esti o puturoasa este numai vina ta. Desteapta-te. Si daca am scris cele de mai sus, m-am informat. Probabil ca nu am stat de vorba cu puturosi. Insa, din ce cunosc eu, in cea mai mare parte, tinerii bufteni cu profesii bune si capul pe umeri, si-au "tocit" coatele pe bancile acelui liceu.
6.Andrei
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Mai bine ar fi sa lasam in urma ce a fost sa recunoastem ca toti avem si parti bune cat si parti rele si sa ii uram multa sanatate si succes in ceea ce va face pe viitor doamnei Eliza Constantin dar si foarte multe realizari domnului Cornel Ganescu.
Multumim Bufteni.ro ca ne-au facut publica aceasta informatie si hai sa lasam aceste mancatorii pe la colturi/pe site-uri sau mai stiu eu pe unde mai barfeste lumea!
7.luis
13 Ianuarie 2011 | 02:00
imi pare rau ca l a pus pe ganescu trebuia sa il puna pe tudorel
8.Andrei
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Cine este Tudorel?!
9.mircea t.
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Daca nu ma insel, a fost director la liceu mai demult.
10.Marius
13 Ianuarie 2011 | 02:00
"Liceu European"?..., 15 ani..., va asteptam in vizita "doamna" catalina...
11.lexutu
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Un profesionist, realizeaza un interviu si nu ascunde sursa, sau de mic ce esti nu te vezi si te poti strecura asa, fara pic de bun simt si corecta informare in viata acestui liceu unde, profesorii, oameni de calitate, se straduiesc sa faca ceva..., un bici (stii vorba aceea)care sa mai si trozneasca, in fine, tu de pe unde ai mai aparut mai, umbra de ziarist ca prin "Europa" nu s-a auzit de tine,vezi , daca nu ai absolvit acest liceu?...hi,nu ai absolvit liceul? ihhh!
12.Cristian Szilvassy
13 Ianuarie 2011 | 02:00
@lexutu mai tristule, sursele nu se dezvaluie decat daca ajungi la tribunal. Insa nici acolo nu poti fi obligat sa le scoti de sub anonimat.
Ce te deranjeaza? Ca s-a scris un articol de catre un jurnalist care stie mai multa limba romana si mai mult jurnalism decat stii tu, cu tot liceul ala la un loc, sau ca nu ti-a dezvaluit sursele?
Daca erai pe jumatate ceea ce lasi sa se inteleaga ca esti, te semnai, cu numele real, scursura!
Si in alta ordine de idei, "trosneste", nu "torZneste", lache pansat!
13.Catalina
13 Ianuarie 2011 | 02:00
@ Marius, nu inteleg ghilimele intrea care este incadrat cuvintul "doamna". Cit despre vizita, crede-ma ca sint intr-o vizita permanenta in Buftea. Asa scrie pe buletinul meu.
@ lexutu: poate sint eu "umbra de ziarist" si nu ma plimb prin Europa ta. Nu trebuie sa fii Esca sa te numesti ziarist. Ce ti-e neclar la sursa interviului? Oare nu a fost un extras dintr-un interviu cu dna Eliza Constantin? Ce surse mai doresti? Te-am lezat? Cum iti permiti sa imi vorbesti in felul asta? Ne cunoastem, am stat la Taverna la aceiasi masa, am mincat din acelasi ciolan la Barbosi?
14.Catalina
13 Ianuarie 2011 | 02:00
Am tras adinc aer in piept, am numarat pina la 10, m-am calmat si m-am amuzat, compatimindu-te pentru faptul ca, la cei 22-23 de ani ai tai, iti permiti sa emiti ipoteze despre niste oameni pe care nu-i cunosti, care isi fac meseria si, mai grav, denota cata lipsa de educatie ai si faptul ca ai fost dat la scoala la 6 ani, iar liceul nu ti-a fost de nici un folos.
15.Andrei
14 Ianuarie 2011 | 02:00
Cristian Szilvassy si Doamna Catalina , nu credeti ca ar fi mai bine sa nu mai dati atentie acestor "impingatori de trenuri"!!
A fost foarte bun reportajul , faza cu "Liceul European" a fost putin exagerata pentru ca stalpii de sustinere sunt acoperiti cu niste placaje pentru a nu se vedea ca sunt praf. WC-urile au devenit Locuri Pentru Fumatori si sa nu mai vorbim de multe alte probleme ale liceului. Asa cum am mai zis hai sa asteptam sa vedem cum se va imbunatatii liceul in viitorul apropiat.
16.Catalina Bogdan
14 Ianuarie 2011 | 02:00
Cu tot respectul dle Andrei, stiti la fel de bine ca mine ca exista doua cladiri. Una dintre ele se poate alinia la standarde europene. Si, de fapt, asa ii placea Dnei Eliza sa spuna, comparativ cu felul in care arata cind a preluat institutia. Fonduri Phare sint iar modernizarea esra(sau este) in plin proces. Cu siguranta noul director o sa mearga mai departe cu dezvoltarea. Cit despre acei "impingatori de trenuri", cum ii numiti dvs,. citeodata este aproape imposibil sa nu le dai atentie. Dar ne revenim repede. Multumim pentru apreicere.
17.cegasi
14 Ianuarie 2011 | 02:00
Stimata doamna Catalina Bogdan,
Scrii despre un liceu si despre un om ( Eliza Constantin)- iarta-ma ca nu-i pot spune doamna - cine o cunoaste, stie ce spun, pe care micul dar frumosul orasel Buftea, il si o cunoaste foarte bine!Ai auzit de frigul din liceu? Ai trecut prin salile de clasa de acolo? Ai aflat cat a pierdut acest liceu care candva a fost de renume din cauza acestei femei? Despre ce fonduri vorbesti tu acolo? Ai auzit cum injura ca la usa cortului pe colegi si cum aduna in jurul ei doar non-valorile?
Crede-ma ca ceea ce afirm nu sunt povesti de adormit copiii. Si mai crede ca daca s-ar sapa mai adanc si s-ar afla toate nenorocirile facute de aceasta femeie......PUSCARIA AR MANCA-O! De fapt, cred ca abia atunci s-ar face cu adevarat dreptate. Este de apreciat felul in care tu doresti sa-i speli din fata complet patata si innegrita...dar nu-ti reuseste. Ar fi atat de multe lucruri de spus...habar nu ai! Iar despre dl. Ganescu....stai linistita, va avea viata grea de dus cu astfel de om ( Eliza Constantin). Tot ceea ce ii urez dlui este sa-i dea Dumnezeu multa intelepciune, rabdare, nervi tari si putere. Si mai crede ca, daca ai avea curajul sa intri in cancelaria liceului, acum, dupa ce ea nu mai este directoare si sa spui ca tu esti autoarea acestui articol.....waw!!!! As vrea sa vad asta!!!
18.Demény Péter
14 Ianuarie 2011 | 02:00
@catalina
"Ne cunoastem, am stat la Taverna la aceiasi masa, am mincat din acelasi ciolan la Barbosi?"
De cand au devenit bodegi de cartier puncte de referinta. Poate omul mananca in oras, in bodegi mai spalate.
Inca ceva, faceai niste emisiuni infiorator de proaste la defuncta Buftea TV, atat de calde erau limbile moi aplicate in locuri rusinoase ca se inrosea si ecranul televizorului. Am vrut sa-ti zic mai de mult treaba asta dar nu stiam pe unde te mai dai drept ziarista. Bafta !
19.Costy
14 Ianuarie 2011 | 02:00
In sfarsit a venit o schimbare in bine.
Ca fost absolvent al acestui liceu ma bucur de schimbarea facuta deoarece Eliza Constantin nu a lasat nicio amprenta asupra acestui liceu. Conditiile liceului erau sunt orice critica.
Ma bucur pentru dl. Ganescu Cornel si totodata garantez pentru el !
O mica sugestie pentru autorul acestui articol:
Parerea ta despre conditiile din liceu si despre fosta directoare sunt total eronate.
Respect.
20.Catalina
14 Ianuarie 2011 | 02:00
@ cegasi, Costy: Nu va contrazic, am auzit fel de fel de lucruri, despre fel de fel de oameni. Asta nu inseamna ca trebuie sa le dau crezare. Am scris in urma unei vizite, in urma unui interviu si am relatat ce am vazut. Nu spal fata nimanui, nici macar doamnei Eliza Constantin pentru ca nu imi este ruda.Insa am vorbit cu oameni. Concluzia este ca parerile sint impartite. Respect, insa, si punctul vostru de vedere si nici teama nu-mi este sa intru in cancelarie sa spun cine sint si ce am scris.
21.Catalina
14 Ianuarie 2011 | 02:00
lexutu sau Demény Péter(mi-e egal cum te numesti)hai sa discutam la subiect. Nu am pretentia sa ma simpatizezi, dar am pretentia sa ne respectam. Or commentul tau a fost de-a dreptul mirlanesc si de coltul strazii la un cornet de seminte, daca vorbim de puncte de referinte. Cit despre emisiunile pe care le faceam sau nu la Buftea TV, si cum le faceam, si cit de moi, dulci si calde erau limbile, nu cred ca esti in masura sa vorbesti. Nu cred ca-ti impunea cineva sa te uiti la ele. Fiecare are copii de crescut si facturi de platit, nu? Si pina la urma, daca te consideri mai ziarist decit mine sau colegul meu, de ce nu le-ai facut tu? Este loc sub soare pentru toata lumea. Ca ma dau, sau nu, drept ziarist este treaba mea. Eu nu-ti pun la indoiala si in discutie competenta pentru ca nu te cunosc iar bunul simt nu-mi da voie.
22.Catalina
14 Ianuarie 2011 | 02:00
Dar dle.Demény Péter- te simti cu sufletul impacat isusindu-ti o identitate care nu-ti apartine? Eu nu ma ascund in spatele unui pseudonim si indiferent cit de prost fac un lucru, mi-l asum. Apropos, functiile se trec, intotdeauna, la masculin. Restul este poveste.
23.Cristian Szilvassy
15 Ianuarie 2011 | 02:00
Este de notorietate, cel putin in anumite cercuri, ca dl. Protiuc, Cavalerul Tristei Figuri, se chinuie de ceva timp s-o zboare pe domana Eliza din functie. Se pare ca a reusit. Sincer pe mine ma intereseaza de ce dracului si-a dat atat de mult silinta unidirectional, mai ales ca pe aceeasi doamna director n-o iubea nici liderul PNL Buftea. Deci era cam intre Scilla si Caribda, intre PD-L si PNL care n-o inghiteau. Si sarmana femeie, nici macar nu era membru de partid in PRM, darmite in PSD. Ceva imi da cu virgula, dar sunt dispus sa fac sapaturi. Imi da cineva vreo informatie? Sub anonimat.
in rest, cat de jurnalist sunt eu, cat de jurnalist este Catalina, nu cred ca e treaba voastra! Am ales sa lucram impreuna, sa scriem si voi ati ales sa ne cititi.
Daca e vreunul care se crede mai breaz, il astept cu drag intre randurile noastre de pseudojurnalisti. Abia astept sa invat de la voi!
24.Demény Péter
15 Ianuarie 2011 | 02:00
@Catalina
Nu interveneam daca nu recunosteam stilul "mieros". Nu ma intereseaza cine e director la liceul asta, am terminat de ceva timp forma asta de invatamant, departe de Buftea. Daca te-am ofensat imi cer scuze. Seminte nu mananc. Inca ceva, daca ai facturi de platit poate ar trebui sa incerci alta meserie mai banoasa. A, si inca ceva, Buftea TV am urmarit numai accidental, de vreo 3 - 4 ori. Sa fi fost telespectator fidel ar fi fost un supliciu prea mare. ;)
@Cristian
Consider ca le ai cu cuvintele si nu ai ce invata de la mine, eu nu sunt jurnalist si nici nu vreau sa fiu. Se castiga atat de prost din meseria asta (cel putin la noi in sat) ca nu merita efortul. Prefer preocupari mai prolifice.
Daca faci o rubrica de cinema contribui voluntar si dezinteresat. Bafta cu site-ul !
25.Demény Péter
15 Ianuarie 2011 | 02:00
@Catalina Daca e sa ne cautam nod in papura corect e
insusindu-ti nu "isusindu-ti" Restul e tacere.
26.Catalina
15 Ianuarie 2011 | 02:00
@Demény Péter , am "ratat" o litera, si? In cazul asta "troZnit"=ul tau cum iti pare. Este omenesc. Si, daca erai putin mai atent, sau mai putin pricinos, remarcai faptul ca, in mare parte, ceea ce este scris acolo este extras dintr-un interviu:
...ca eu am vazut-o modesta, ma poti condamna? Am vazut, si am stat de vorba, si cu alti directori carora nu le puteai ajunge la nas nici cu scara masinii de pompieri. Despre Buftea TV, prost sau bine, mieroasa sau mai putin mieroasa, colorata sau nu, eu am facut-o. Poate din placere, poate cu riscul sanatatii mele, cu subiectele si resursele pe care le ofera Buftea. Dar am facut-o si nu mi-e rusine. Ba chiar sint mindra pentru ca am reusit sa duc la bun sfirsit ceea ce altii au inceput, dar nu au avut rabdarea sau priceperea de a continua. Si daca ar trebui sa o iau de la capat, fii sigur ca nu as spune nu. Si cu asta am incheiat subiectul Buftea TV pentru ca niciodata nu ai fost in locul meu, in pielea mea, sa simti ce am simtit eu sau oamenii cu care am lucrat. Multam pentru sugestie, dar prefer meseria asta. Asa prost platita. Cit despre oferta ta, voluntara si dezinteresata, exista o rubrica de cultura in care se incadreaza foarte bine propunerea ta.
27.cegasi
15 Ianuarie 2011 | 02:00
Stimata doamna Catalina Bogdan!
Este uimitor stilul dv. de a raspunde si a tine piept tuturor replicilor acide care vi se aduc in aceste comentarii, dar nu uitati un vechi proverb; CAND DOI ITI SPUN CA ESTI BEAT, DU-TE DE TE CULCA!!!!!!!
Mare grija- linia spre ridicol, aproape ca ati atins-o!
Ok- v-ati facut avocatul diavolului cu acest articol- si asta e clar, va zic, macar cititnd aceste comentarii, dar sa insistati, asta e si mai grav! Cei care isi permit a face comentarii, isi asuma cred, opiniile, nu? Ce credeti dv, ca asa dintr-o rautate nemasurata incriminam un om? Chiar o femeie (Eliza Constantin)....Sunteti din Buftea? Ati facut liceul la D. Dumitrescu? Vorbiti din povesti? Banuiesc si cine v-a sfatuit sa scrieti acest articol! Un fost colaborator al Buftea TV, prof. al liceului. Dar adevaratele motive pt care este regretata aceasta femeie le stim foarte bine : cei ce faceau spaga pe seama ei si cu ajutorul ei sunt speriati ca nu vor mai face...si vorba ceea...vine BACUL la vara! Eu va sfatuies sa va opriti din a lua apararea! Sunteti intr-o mare, URIASA, eroare!!!!!!!!!!!!Credeti-ma!
Cu speranta ca ati inteles ceva din aceste comentarii ale noastre, va urez sa scrieti articole mult mai interesante si apreciate de catre publicul larg! Mult succes!
28.Catalina
15 Ianuarie 2011 | 02:00
@ cegasi, probabil ca sint beata si nu vorbim aceeasi limba romana. Dar, spre surprinderea dvs, nu ma pune nimeni, absolut nimeni, sa scriu vreun anume subiect. Si m-ati pus suficient la zid pentru o opinie, pentru modul in care am relatat ceea ce am vazut incit sa mai incriminati pe cineva. Vorbiti de spagi la bac? Nu se practica in toata tara vremurilor noastre? Eu am vazut, sau vad dintr-un "colt" , dvs, cei care m-ati rastingit, din celalalt "colt" si este firesc sa se nasca divergente. Ceea ce nu ati inteles, este faptul ca nu am luat apararea nimanui, nu am continuat decit sa explic de citeva ori, ca in mare, textul, este un interviu. Si in continuare, parerile sint impartite. Dar abia astept sa vorbesc si cu noul director. Exista drept la replica. Mai mult, nu am adus jigniri nimanui. Dar eu le incasez pe ale tuturor, pentru ca asa sintem noi, oamenii. Probabil ca si articolul de fata a fost interesant daca a adunat atitea comentarii si a stirnit atita furie. Cu acelasi respect.
29.cegasi
15 Ianuarie 2011 | 02:00
....din pacate, articolul nu a fost deloc interesent, doar nedrept fata de adevar! Deaceea a si iscat atatea comentarii. Pacat ca nu ati inteles. Sincer, imi pare rau. Opinia dv.,prezentata in articol si adevarul despre liceu si fosta conducere sunt ca doua drepte paralele care nu se intalnesc niciodata!PACAT! Mare pacat!............
30.alex_utu
15 Ianuarie 2011 | 02:00
O rog pe autorea articolului sa vina sa vada...ce european e liceul...si apoi sa vorbeasca...sa nu intre insa doar in cabinetul directorului...desi si acela pute...a transpiratie emanata de caldura omului...dar nu cea sufleteasca...cea trupeasca....
Sa vina sa vada mizeria...frigul...sa vada unde a dus indolenta acelui om...cum s-a degradat un liceu de renume altadata...
Daca ar vedea realitatea, ca e clar ca a scris in necunostinta de cauza, si-ar da seama ce caraghioasa e...
Am inteles ca are nevoie de bani autoarea, pentru plata facturilor...deci intelegem ca a scris articolul la cererea "omului", contra cost...
Felicitari!
31.Catalina
15 Ianuarie 2011 | 02:00
Acum sinteti voi haiosi, in ciuda faptului ca eu sint caraghioasa. Aproape ca ne-am imprietenit:)V-ar mira foarte tare daca v-as spune ca nu am primit nici un ban? Bufteni.ro este independent si nefinantat de nimeni? Cu certitudine nu credeti, dar asta este realitatea. Sinteti prea porniti si nu puteti citi printre rinduri. Poate intr-un viitor material voi vedea alta realitate. Deocamdata am obosit sa raspund, fiecaruia in parte, acelasi lucru. Retineti doar atit din capul textului: "un liceu european"...la ce sa va uitati? La ghilimele. Pina atunci, va rog pe voi, cei in cauza, cei care stiti adevarul(nu cel deformat de mine) sa-mi trimite-ti pe adresa redactiei opiniile voastre si poate facem lumina mai puternica. Sau daca asta nu este de ajuns, organizam o intilnire. Poate imi dati palmele personal.
32.cegasi
15 Ianuarie 2011 | 02:00
Va asteptam in cancelarie. Dar anuntati-va venirea, va rog. Tare mult as dori sa fiu si eu de fata cand o veti slavi si lingusi pe ex director., caci cred ca va mentineti pozitia, nu? Poate va avea nevoie de declaratiile dv. cand va fi anchetata caci se pare ca va fi un control de la Curtea de Conturi...Asa se zvoneste.....Ce mi-ar placea, sa va faceti astfel de ras! Ati luat apararea unei hoate, va dati seama? Asa ziarist zic si eu! Bravos natiune! Mi-a facut placere schimbul acesta de idei. Fara sa va cunosc, mi-ati facut o impresie.....!!!!!!!!
33.Catalina
16 Ianuarie 2011 | 02:00
@cegasi: daca ma asteptati in cancelarie, inseamna ca sinteti cadru didactic si acum inteleg pozitia dvs. In rest...Citeste cine vrea, intelege cine poate. Se pare ca nu vreti sa vedeti nimic din ce spun. Mi-ar placea sa stiu punctul in care i-am luat apararea, dar sint convinsa ca o sa ramin la fel de uimita cum sint cind citesc raspunsurile dvs. Cu consideratie si succes.
34.andrei
16 Ianuarie 2011 | 02:00
e misto buftea
35.Cristian Szilvassy
16 Ianuarie 2011 | 02:00
Mai dragilor, dar daca doamna Eliza era asa de incompetenta, cum va explicati ceea ce zice aici, tocmai un inspector scolar de specialitate, de la ISJ???
http://www.bufteni.ro/stiri-interviul-saptamanii/video-interviul-saptamanii-boghean-victor
Nu credeti ca sunt niste aspecte care se bat cap in cap?
36.Isabela
17 Ianuarie 2011 | 02:00
Sunt o fosta eleva a scolii si stiu ca d-na Eliza a fost cea care atunci cand tatal meu ne-a aruncat in ploaie pe mine si fratii mei, mama i-a cerut ajutorul si am avut un acoperis deasupra capului si mai mult am fost tratati ca egalul dumneaei. Ne-a adus haine, mancare si ne-a dat ceva bani sa avem de paine cateva zile. Credeti ca D-zeu nu va va pedepsi pt raul pe care il faceti gratuit acestei DOAMNE cu suflet mare?
37.ALBERTINA
17 Ianuarie 2011 | 02:00
SCUZAT IMI FIE ANONIMATUL, DAR LA CUM SE ACTIONEAZA PE LINIE DE INVATAMANT IN ACEASTA CLOACA NUMITA BUFTEA SI MAI NOU, PRIN EXTENSIE, ILFOV,TARE IMI E FRICAAAAAAAAAAA... DE NELICA...PRIMA DOAMNA...SUNT COLEGA(DE 16 ANI) CU DOAMNA FOSTA DIRECTOARE SI ZIC EU SI VIITOARE, PENTRU CA GANI(GANESCU)NU VA FACE FATA SARACUL. PAI DEJA L-A "RACOLAT" CONTABILUL SEF. ELIZA ERA SINGURA CARE NU L-A "LASAT" SA AIBA VILA PANA ACUM DIN BANII SCOLII. SA NE ADUCEM AMINTE CE AVANT LUASE PE VREMEA DOMNULUI GHEORGHIU, CAND INTRUN AN SI-A SCHIMBAT NEVASTA, A MAI FACUT 2 COPII, SE PARE NERECUNOSCUTI, SI-A LUAT APARTAMENT, 2 MASINI, BLANURI PT DOAMNELE SALE, PARFUMURI...
SA NU UITAM CUM NE TRATEAZA PE NOI PROFESORII SI PE CEILALTI SALARIATI, CU INJURII, CATALOGARI,APOSTROFARI, VIOLENTE...DE CAND UN INDIVID IMORAL, DAT AFARA DIN ARMATA PT "FAPTE BUNE" ISI PERMITE SA NE JUDECE PE NOI? ELIZA TREBUIA SA-L DEA AFARA DE MULT, DAR A ZIS CA ARE CEVA COPII DE CRESCUT SI FEMEI DE INTRETINUT, CRED. FARA STICLA LA PICIOR NU POATE LUCRA, FARA UN INTERES PROPRIU NU FACE NIMIC, FARA COMISIOANE NU POATE PLATI FACTURI FIRMELOR CU CARE SCOALA INTRA IN RELATII DE COLABORARE. MAI MULT,ARE TIMP, SE PARE SA TINA CONTABILITATI SI ALTOR FIRME IN TIMPUL PROGRAMULUI, ASTA CAND NU PLEACA DE LA SERVICI SUB DIVERSE MOTIVE FARA STIREA DIRECTORULUI. FRUMOASA SA DOAMNA ISI VOPSESTE UNGHIILE DE PLICTISEALA, LA SERVICIU, II FACE CAFEAUA SOTULUI IUBITOR, CARE DIN CAND IN CAND II MAI APLICA"CORECTII" PE SPINARE, TOT IN TIMPUL PROGRAMULUI SI BIATA DE EA FUGE LA SECRETARIAT , BA SE MUTA IN CAMIN, BA SE IMPACA CU SOTUL SI TOT ASA.
38.O ELEVA A D-LUI GANESCU
17 Ianuarie 2011 | 02:00
DOMNULE GANESCU ACUM O SA VENITI MAI DES LA ORELE NOASTRE? O SA NE PUNETI SI NOUA NOTELE OBIECTIV, SAU TOT DIN BURTA LA SFARSIT DE SEMESTRU, SAU MA ROG, DIN ASAZISELE LUCRARI.NOUA NI S-A EXPLICAT DE ALTI PROFI CA EVALUAREA CUNOSTINTELOR NOASTRE SE FACE SI EA INTRUN FEL. DAR NICIDECUM CA DV. AM VREA SA INVATAM MATEMATICA SA NU MAI FIM NEVOITI SA CAUTAM SURSE DE INSPIRATIE LA BAC.CREDETI CA VETI INVATA CUM TRE SA DECURGA O ORA DE CURS MACAR ACUM?CA CE FACEM NOI ACOLO E O...CEVA ASA SA NU ZICEM CA NU SE FACE ORA...
39.ELVIRA
17 Ianuarie 2011 | 02:00
Crede cine ce vrea! Dar consider ca daca aveau ce sa-i faca d-nei Eliza, ii faceau de mult.Inca din septembrie cand inteleg ca neavand de unde o agata au santajat-o. Bravo!!! O femeie puternica. Se lupta singura cu un sistem in putrefactie. Noi ce facem? Unde suntem?
Asteptau ei sa i se termine mandatul daca avea bube in cap? Astia nu au scrupule.Au incercat multe tertipuri si nu le-au iesit. Oare le e frica de ea cu ceva? Cred ca o recunosc de profesionista si le e teama ca le ia locul? Sau ii are la mana cu ceva? A se cerceta...
40.CATALIN
17 Ianuarie 2011 | 02:00
Cu tot respectul, dar cred ca tot ce se intampla e de notorietate deja. Ar trebui sa stiti ca aceasta Eliza Constantin a facut in 4 ani ce nu a realizat Tudorel al vostru in 20.In ce conditii vati desfasurat activitatea in acel corp de cladire renovat prin proiectul Phare, castigat de ea. Dragi colegi ingineri sau care predati la profesionala(ziceati ca mergeti in ghetou, la zoo...)oare mai tineti minte cum arata corpul B? Oare mai tineti minte ce frig era acolo tot anul, ca nu era bransata cladirea la centrala? Oare ati uitat ca elevii stateau in banci de lemn cu scaun rabatabil, mici si inghesuite intre niste pereti scorojiti si igrasiosi? Toata dotarea era din 1968 si nu stiu ce dotare mai exista dupa revolutie, ca ati furat toti ce ati gasit pe acolo. Tot corpul B a suportat mutatii mari in acesti ani. Mobilierul e donatie a Parlamentului facilitata de Primarul actual si adusa de acolo cu ce a stiut si cum a putut aceasta Eliza. 22 de laboratoare dotate cu aparate si dispozitive la nivel european, 2 ateliere scolare auto asisderea, laboratoarele de fizica, chimie, biologie...ati uitat cum aratau?
Cancelaria o mai tineti minte? Birourile la fel.
Mobilierul ponosit din toata scoala s-a dus in astia 4 ani, dragii mei! A fost inlocuit cu mese monopost pe care unii dintre noi le-am distrus nesupraveghiind elevii, nefacandu-ne datoria...E de vina Doamna Director? Table de scris, termopane, parchet...si multe altele. Nu se vad?
Noi cu ce am ajutat-o ?
41.un salariat
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Draga Andrei, nu crezi ca esti cam prost informat in ceea ce priveste imbracarea stalpilor din liceu? Cred ca vezi in jurul tau ca traim ca in jungla. D-na director a dat dispozitie sa-i imbracam in pal pt ca onoratii nostri elevi distrug. stii tu ca zilnic reparam stalpii pe unde sunt coloanele de caldura ca niste colegi de-ai tai dadeau cu pumnul si cu picioarele in ei? ai vazut in 15 sept ce bine arata zugravit, wc-uri curate, reparate...ai vazut ce au facut colegii tai in nici 2 saptamani de scoala...? Sunteti totusi 1000 de elevi si noi doar 2 muncitori si doar 4 femei de serviciu. Ce sa facem la 7 cladiri din curtea scolii?
iar la salariile astea nici nu mai merita. Va creati si pastrati ce conditii doriti si le cam meritati...
Fara mana de lucru si bani ce sa faca directoarea aia? sa inlocuiasca ea caloriferele care se sparg?
astia de la inspectorat ne-au taiat posturile, ne-au dat afara colegii cu care lucram la ce stricati voi. si acum vin sa dea vina pe doamna noastra?
nu stii ce eforturi face femeia asta... nu mai vorbi. de fumat se fumeaza in toate scolile din tara si strainatate. si pe vremea mea fumam in wc
42.Mihaela
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Draga CEGASI eu imi aduc aminte ca directoarea spunea acum 4 ani ca centrala a fost reparata de o anume firma agreata de d_nul Balalau, D-zeu sa-l ierte. Stiu ca toti fochistii cu care am vorbit atunci mi-au spus ca nu va face centrala fata asa cum au reparat-o cei de la acea firma. Deci, cine e de vina ca centrala a fost stricata de cineva cica de specialitate.? Mortul
43.CATAlLIn
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Costy, nu prea stii romaneste. Imi e rusine ca ne-ai fost elev. Probabil din cei care treceau rar pe la ore si d-na Eliza a cerut sanctionarea ta , ca asa era legal si te-a suparat. Dar ai dreptate esti un "fost absolvent" si nu un fost elev. Tu nu iti cunosti locul si ca nu poti tu , un analfabet("Conditiile liceului erau sunt orice critica" ) sa garantezi pt un profesor. Cred ca nici d-nul Ganescu nu ar fi de acord sa-i dai tu girul. I-ar fi rusine de "emanatia" liceului sau. Sau poate esti dintre protejatii sai si ai partidului.
44.Nico
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Draga domnule Cristian Szilvassy se vede cu ochiul liber ca oamenii nostri nu au alte preocupari decat persoana Elizei Constantin. Cica asta e politica la nivelul Buftei. Atata pot atata fac. Ea nu are culoare politica, se stie si in loc s-o "vaneze" mai bine ar racola-o pentru ca e un om de valoare, un intelectual, un om complex intradevar, care stie si sa injure si sa vorbeasca elevat, depinzand de interlocutor. M-am convins singura.Ceea ce dai aia primesti. Ar avea de castigat mult orasul daca ar fi si om politic d-na Eliza.
Din ce stiu din Buftea, e un om corect. Nu a fixat preturi ca ei pentru diverse servicii. Eu mi-am transferat copilul acolo ca nu mai faceam fata cu naveta si am fost frumos surprinsa ca nu mi-a perceput taxa de rigoare. In scoala de unde a venit acum 2 ani fi-mea am dat spaga sa mi-o transfere si destul de consistent. Nu mai zic ca as fi dat jumate din salariu pe luna pe cadouri la diriginta, la profesori...ca nu se uita la tine altfel.Aici, la Buftea am fost tratata frumos si cat am stat la usa directoarei sa-mi vina randul vedeam oamenii intrand suparati si iesind cu zambetul pe buze ca s-a rezolvat problema lor.
45.Maria
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Lasati de dorit oameni buni....cand aveti un om cu capacitate nu stiti cum sa scapati de el...BV Buftea esti pe drumul cel bun.. trist, dar adevarat.
Doamna Eliza Constantin ma mir ca ati stat printre acesti oameni si inca mai sunteti un om de valoare, pentru ca sunt molipsitori...plini de rautate..TREZIREAaaa....acest liceu se va duce in jos rau de tot acum...o sa vedeti in 2 ani cum va ajunge si atunci poate veti invata sa mai reflectati inainte sa vorbiti despre un om ce a avut o multime de realizari.
46.Ion
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Sedo , am eu impresia s-au esti Emo?!...esti eleva acolo...in primul rand nu stiu ce te face sa crezi ca esti in masura sa iti dai cu parerea despre acest subiect..ma poti lamurii?!... in loc sa pierzi timpul incercand sa faci si tu pe matura pe aici, mai bine ai lucra la ati dezvolta creierasul ala mic in care nu are loc altceva decat vorbele preluate aiurea de la altii...te-ai trezit si tu sa iti dai cu parerea...ma fetita ca asa meriti sa iti spun din moment ce Doamna Eliza C. este 'Eliza' pentru tine...eu o sa iti spun tie mai fetita...adik nimeni care esti...cam ce consideri tu ca ar trebuii sa faca un director?..sa faca pe paznicul? sa stea dupa fiecare profesor si sa-l trimita la ora? ...nu imi raspunde te rog..ca nu vreau sa mai aud vre-o alta aberatie de la tine.Era retoric...cand vei stii tu care sunt atributiile unui Director si ca acesta lucreaza cu o echipa de oameni nu singur..oameni ce au cate o sarcina fiecare, atunci mai pofteste si mai intra pe aici..pana atunci lasa ne lasa ne..cam asta....
47.Fosta eleva a liceului
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Unde suntei mai, voi aia de pana sa pice erati acolo..cica 'prieteni' sunteti toti niste lasi fara scrupule..asta da educatie...si voi cica sunteti cei ce judecati acum...nu meritati nimic..va mancati intre voi mai rau ca niste caini.Vad pe aici ca isi dau cu parerea oameni ce nu au habar cu ce se mananca conducerea unei scoli.
Bafta in continuare acestei femei.Draga Doamna bucurati-va ca ati scapat din aceasta cloaca de oamnei ce doar fac pe intelectualii, dar de fapt au ramas niste ramnitori la capra vecinului.
Ma pot numara printre oamnii ce au cunoscut-o pe aceasta Doamna si pot spune ca este un om extraordinar, caruia ii pasa de ce se intampla in jurul ei si care inca mai crede ca oamenii sunt si buni, din pacate nu este asa.
Succes in tot ceea ce va veti propune sa faceti, sunt convinsa va veti reusi.
Cu respect pentru Doamna Eliza Constantin
48.Cristian Szilvassy
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Pana la urma, cred ca ar trebui facut un sistem de vot aici, la acest subiect. Parerile sunt impartite, asa cum e oarecum normal intr-o democratie. Insa intrebarea este: Eliza Constantin: demon sau inger? Pentru ca din comentariile dvs. le inteleg pe amandoua, dar asa ceva e practic imposibil. Doar daca nu cumva avem de-a face cu doua tabere?!
In alta ordine de idei, treaba noastra nu este sa tragem o concluzie, sta scris si in manualul de jurnalism, pe care si eu si Catalina l-am citit. Noi relatam fapte, asa cum s-au petrecut, sau asa cum ni s-au comunicat. Concluziile trebuie sa le trageti dvs.
49.Doar un om
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Aceasta femeie este un om extraordinar, sa va fie rusine ca o puneti la zid acum si ca ati asteptat sa cada ca sa loviti,Rusineee....oameni de nimic ce sunteti, de ce nu ati atacat pana acum ?! s-a intamplat sa o cunosc pentru ca aveam relatii de colaborare cu acel liceu si sa vad ca este o Doamna, demna de respect, pacat ca nu a avut noroc de oameni loiali in jurul ei ci numai de oameni gen 'dumneavoastra' cei ce acum dati cu noroi intr-un om ce sigur v-a ajutat pe fiecare in parte cum a putut. Dumnezeu este sus si o sa va plateasca inapoi, stati fara grija, o sa va dea la fiecare in parte cat ati facut.Doamna draga vedeti-va de viata si nu va lasati in fata acestor oameni de nimic.
Nu uitati oamni buni 'Roata se va intoarce'
50.Catalina Bogdan
18 Ianuarie 2011 | 02:00
Din tot ceea ce citesc aici, dupa ce am fost rastignita si la un pas de a fi trasa in teapa in piata publica, de catre simpatizantii dlui Ganescu, concluzia este clara. Ca in orice institutie, sau colectiv, oameni sint impartiti in tabere(bisericute). Sincer, abia astept sa am onoarea sa stau de vorba, fata in fata, cu toti acesti oameni. Indiferent ca sint pro sau contra dnei Eliza sa mai pot relata fapte. Pina atunci, tot respectul pentru cititorii nostri.
51.corina
19 Ianuarie 2011 | 02:00
Si eu sunt eleva in liceul acesta.Stiu k nu este nimic iesit din comun aici fata de alte licee. Dimpotriva.Nu se fura , nu se bea, nu se fumeaza etno...si asta pentru k la noi inca mai exista respectul fata de scoala si profesori. E adevarat ca unii profesori intarzie la ora, dar nu cred ca e de vina directoarea. Ce, sunt minori sa raspunda altul de ei? Cred ca ar trebui sa aibe constiinta si sa se gandeasca k ne educa pe noi si ca ar trebui sa fie un exemplu pentru noi. Iar ce am auzit prin scoala ca vai doamne la ora 10 nu mai e nimeni la scoala, nu e adevarat. Noi facem toate orele si chiar ne saturam la un moment dat si plecam acasa fara sa spunem la nimeni.
In ceea ce o priveste pe doamna Catalina , nu inteleg ce aveti cu ea. E un ziarist bun si cred ca nu a scris neadevaruri. Daca vreti sa o cunoasteti pe doamna directoare puteti veni la noi la liceu si o sa vedeti ce populara e. Nu cu nasul pe sus ca altii, vorbeste cu noi liber si ne intelege. Ba uneori face glume si ne povesteste de cand era ea eleva. Si la serbare a zis ceva despre viata de licean a ei. Cred ca sunteti nedrepti si nu va aduce nimic bun in viata acest comportament.Dimpotriva, va atrage raul in familie si asupra copiilor...
52.sebi
19 Ianuarie 2011 | 02:00
DOMNULE PROASPAT DIRECTOR, CREDETI CA VA VETI DESCURCA CU O SCOALA DACA DOMNIA VOASTRA NU E IN STARE SA SE DESCURCE CU O CLASA? PAI CE HARMALAIE ESTE IN CLASA IN TIMPUL OREI DV SI CE CLASA "CURATA, FRUMOASA SI DOTATA" AVETI, ASA VA ARATA SI SCOALA?
VAI MAMA EI DE SCOALA CE VA AJUNGE. DV CRED CA NU STITI PE CE LUME SUNTETI PT DV, DAR PT ALTII? VEDETI-VA DE ARTIMETICA DV SI LASATI PE CEI CU HABAR SA FACA MANAGEMENT.SOTIA CE ZICE? VA SUSTINE IN DEMERSUL DE A FURA DIMPREUNA CU SEFII? SAU STAI CA V-ATI OBISNUIT DE LA BAC SI TITULARIZARI SA LUCRATI IMPREUNA SI PE BANI. NU? DNA-UL STIE CE FACETI VOI?STAI IN BANCA TA CA AI DE CRESCUT COPII. SI ALA DE TE PUSE ACOLO, LA FEL. NU VA MAI SATURA DUMNEZEU...DAR ULCIORUL NU MERGE PREA MULT LA APA...SE GASESC BINEVOITORI SA SPUNA CUI TREBUIE CU CE VA OCUPATI.ATI UITAT MASURA...
53.ELIZA
19 Ianuarie 2011 | 02:00
Sunt Eliza Constantin. As dori sa adresez buftenilor cateva cuvinte avand in vedere continuturile comentariilor postate pe marginea acestui subiect. V-as ruga, daca aveti un pic de omenie, sa nu mai aruncati cu noroi in nimeni. Stimati colegi, actuali si fosti elevi, haideti sa avem curajul si sa trecem peste moment cu demnitate. Eu am lucrat cu angajatii acestei scoli foarte bine, iar cu domnul contabil sef chiar avand o relatie de serviciu normala si onorabila. Il cunosc de peste 15 ani si consider calomniile pe care unii i le atribuie a fi adresate de niste oameni fara scrupule. Nu e adevarat nimic din ce se scrie aici despre contabilul scolii. Nu cred ca e necesar sa judecam noi un om sau viata acestuia. Hai sa ne uitam fiecare in gradina noastra si apoi sa aruncam cu piatra. Contabilul sef al liceului este un om dedicat institutiei, care depune eforturi pentru bunul mers al scolii, actionand in deplina concordanta cu legislatia in vigoare, iar in relatia cu ceilalti angajati da dovada de educatie si bun simt. De multe ori isi afecteaza viata de familie pentru institutie. Se stie ca in ultimii ani am avut greutati financiare si impreuna cu contabilul sef al unitatii, Consiliul Local si Inspectoratul Scolar am gasit variantele legale si onorabile sa rezolvam problemele. In ciuda a ce scrieti voi aici, eu am in continuare o relatie buna cu domnul contabil sef , cu colegii, cu ceilalti angajati ai liceului , cu Inspectorul General , cu Primarul si cu toata lumea din jurul meu. Ma dezic de persoanele care arunca cu noroi in activitatea mea, a contabilului sef, a colegilor mei si a celorlalti angajati. Scoala aceasta a fost si este o institutie apreciata si consider ca nu puteti fi decat invidiosi ca noua ne merge si ne va fi bine in continuare. Sa stiti ca suntem un colectiv unit si nu vom permite unora si altora sa ne dezbine. Am dovedit-o si cu alte ocazii. Cu respect si multumiri.
54.Catalina Bogdan
19 Ianuarie 2011 | 02:00
Dnei Eliza Constantin: Pentru toate acestea, pentru lectia pe care ati predat-o astazi, Bufteni.ro se pleaca in fata dvs cu tot respectul si consideratia. Dragilor, poate ar trebui sa invatam cite ceva din experienta asta. Trebuie sa precizam ca Bufteni.ro nu se face raspunzator pentru comentariile postate pe site.
55.Ma
19 Ianuarie 2011 | 02:00
Dnei Eliza Constantin: ati dat dovada inca o data in plus de finete si educatie, va multumim ca nu va lasati influentata de comentariile rautacioase ale unor oameni ce nu au ce face.
Cu respect doamna ma plec in fata dumneavoastra si va doresc sa ramaneti la fel.
56.Tudor
19 Ianuarie 2011 | 02:00
AM FOST PROFESOR DE SPORT IN ACEST LICEU CU ANI IN URMA. ATMOSFERA IN COLECTIV ERA ALTA FATA DE CE VAD ACUM. IMI PARE RAU PT D-NA ELIZA, DAR SI PT D-NUL GANESCU. SE LASA TARATI INTRUN JOC LA CARE SE VEDE CA NU SE PRICEP NICIUNUL. EA PENTRU CA E PREA EDUCATA PT MEDIUL DIN ACEA CANCELARIE, IAR PE EL NU PREA IL DUCE CAPUL...POATE IL DUCE ALTCINEVA...DE NAS.SPOR LA TREABA FIECARUIA!
57.Tudor
19 Ianuarie 2011 | 02:00
AM UITAT SA SPECIFIC CEVA. COLEGII NU IAU ATITUDINE DELOC? AU UITAT CA DIRECTOAREA ADJUNCTA DE ATUNCI, ELIZA CONSTANTIN, TINEA SPATELE CELOR DE LA INSPECTORAT PENTRU NOI SI NU I-A LASAT SA NE UMILEASCA NICIODATA, CUM INTELEG CA VI SE INTAMPLA ACUM.AU UITAT CA UNII DINTRE NOI AM AVUT SERVICII CA EA NE-A LUAT SUB ARIPA EI SI NE-A PROTEJAT CA O CLOSCA,CA CEI DE ROMANA NU AU FOST SANCTIONATI DE MINISTER, CU RISCUL FUNCTIEI EI, CA UNORA NE INTELEGEA OFURILE, ALTORA NE INTELEGEA MOFTURILE SI UNA PESTE ALTA A FOST FOARTE BINE. ACUM CRED CA V-ATI SATURAT DE BINE SAU...NU VREAU SA CRED CA VA LASATI MANIPULATI DE NISTE FORTE ABSCONSE...STITI CE INSEAMNA SA VI SE TAIE ORELE SI SA LUATI JUMATATE DIN SALARIU PENTRU CA ATI AVUT COPILUL LA PERFUZII O SAPTAMANA SI ATI STAT LANGA EL CA POATE ERAU ULTIMELE MOMENTE IMPREUNA SI SEFUL SA NU VA INTELEAGA? ASTA CAUTATI? L-AU MAI IMPUSCAT UNII PE CEAUSESCU SI ACUM IL REGRETA...SUCCESURI!
58.ANCA
20 Ianuarie 2011 | 02:00
Cegasi ai amutit? Nu mai esti bataioasa? Caci esti o ea si te cunosc. Nu ar fi mai bine sa iti vezi tu de familia ta, frustrato? Esti cam defulata de mult...iubito...a mai multora din Buftea. Crezi ca lumea nu-ti recunoaste stilul tzatzesc, ca sa scriu in limbajul lumii in care te invarti, avand pretentii de telectuala...Nici elevii nu te suporta cu fitzele tale de doamna de companie...dar ce sa faca, depinde de una ca tine parcursul lor in viata...
59.ELEVA LUI GANI
20 Ianuarie 2011 | 02:00
azi nu ati ajuns la noi la ora domn profesor...noi mai facem mate anul asta? aaaaaaaaaaaaaa sau facem meditatii in particular...asta se intampla de 3 ani chiar poate va vine constiinta acum ca sunteti director.
60.Catalina Bogdan
20 Ianuarie 2011 | 02:00
Dragilor, poate dnul Ganescu a dorit conducerea institutiei de invatamint dar raspunzator de toate aceste neajunsuri si nemultumiri, cine este de fapt? ISJ Ilfov! Sau Inspectorul General. In consecinta, cei carora le-a stat ca un ghimpe in coasta dna Eliza, cei care i-au acordat calificativul in urma caruia a fost "sanctionata" si inlocuita cu dnul Ganescu. Singura vina a dnului Ganescu este ca, probabil, nu a avut puterea sa spuna NU, iar acum nu mai este dna Eliza in fata dansului sa se "puna scut". Deci nici dumnealui nu trebuie pus la zid.
61.Elena
20 Ianuarie 2011 | 02:00
Lucrurile nu vor ramane asa stati linistiti..am auzit ca Domnul Protiuc este cam pe duca, ca a inceput sa uite de unde a plecat si in graba pe care o are nu prea mai vede lucrurile corect...'unii' se gandesc sa le mai lumineze un pic..sa vedem...deocamdata sunt doar niste zvonuri...Se pare ca se cam regreta aceasta schimbare si ca 'unii' cam fac niste miscari..ramane de vazut...va mai tin la curent cu ce mai aflu.
O zi buna!
62.Catalina Bogdan
20 Ianuarie 2011 | 02:00
@Elena, nu ai spus nimic concret si banuiesc ca nu ai facut acest lucru din cauza faptului ca esti pe un site iar comentariile sint la vedere. Daca ai informatii pe care consideri ca poti si trebuie sa le dezvalui, asteptam un mail pe adresa redactiei. Oricum zvonurile, de cele mai multe ori, se confirma, iar noi iti multumim pt vizita si implicare.
63.CATALIN
26 Ianuarie 2011 | 02:00
IATA CINE E!!!
ELIZA CONSTANTIN -profesor inginer electrotehnist GRADUL I-2000- cca 22 ani in invatamant, 26 de munca
FORMARE SI ACTIVITATE STIINTIFICA
Universitatea Politehnic? Bucure?ti-Electrotehnic?
Universitatea Bucure?ti-MASTER Management Educa?ional
Formator jude?ean abilitare curricular?
Universitatea Bucure?ti
Masterand Tehnologia Informa?iei ?i comunic?rii în educa?ie
ISJ Ilfov Management ?i finan?are a proiectului de reform? a înv???mântului preuniversitar
Metodist electrotehnic? ISJ ILFOV
Responsabil cerc pedagogic ISJ ILFOV
Ministerul Muncii - Operator calculator
C.C.D. ILFOV - Educa?ie pentru via?a de familie
C.C.D. ILFOV - Managementul clasei
C.J.A.P. ILFOV - Informare ?i sensibilizare în problematica HIV/ SIDA
C.C.D. ILFOV - Inspec?ia ?colar?
MEdC Manager ?colar ilfovean
C.C.D ILFOV - Curs INTEL-TEACH
C.C.D ILFOV - Curs TIC
ISJ ILFOV-Universitatea Politehnic? Bucure?ti
- Perfec?ionarea profesorilor ingineri
Coautor la manualde Educa?ie Tehnologic?, clasa a VIII-a SIGMA, 2001
Coautor Ghid de preg?tire
- Sisteme de automatizare ?i tehnici de m?surare în domeniu SIGMA, 2008
SIGMA, 2009
Formator abilitare curricular? ?i managementul proiectelor CCD ILFOV
Evaluare ?i elaborare subiecte la concursuri de titularizare ?i suplinire ISJ ILFOV
Membru în Consiliul Consultativ Tehnologii ISJ ILFOV
Evaluator Comisia de ocupare a posturilor de
director ISJ ILFOV
Evaluator extern de calitate ISJ ILFOV
Pre?edinte, vicepre?edinte, membru ,propun?tor subiecte ?i evaluator la olimpiade jude?ene tehnice
Pre?edinte, vicepre?edinte, membru ?i evaluator la Examenele Na?ionale de Capacitate, Teste Na?ionale ?i Bacalaureat- MECT
Pre?edinte, vicepre?edinte, membru ?i evaluator la examenele de Certificare a Competen?elor Profesionale ISJ ILFOV
Membru al comisiei jude?ene pentru Certificare a Competen?elor Profesionale în înv??amântul profesional, postliceal, liceal ?i de mai?tri
PROIECTE
Abilitare ?i dotare PROIECT PHARE 2004-2006 pe mecanic? ?i electrotehnic? - Promotor al proiectului ?i beneficiar
Saco?a ECO - Partener cu ISJ ILFOV, PRIMARIA BUFTEA, CRUCEA ROSIE ILFOV
ASOCIATIA Ecologie Sport Turism - Partener
Sportul pentru TO?I - Partener
Oferta educa?ional? - Promotor
Parteneriat cu Biserica- Partener
Parteneriat cu Poli?ia Buftea- Partener
Parteneriat pentru activit??i sportive cu Universitatea Ecologic? - Partener
Parteneriat pentru efectuarea instruirii practice cu SC INTERELECTRONIC SRL- Partener
Parteneriat cu Funda?ia Speran?a pe teme educative, antidrog ?i trafic de fiin?e umane
POSDRU Elaborarea pachetelor educa?ionale de aplicare a noului curriculum prev?zute în proiectul: „Competente Cheie TIC în Curriculumul ?colar” ID 4615 - membru GRUP DE LUCRU
POSDRU “Îmbun?t??irea calit??ii educa?iei ?i form?rii profesionale prin re?ele parteneriale”, ID 57551-Beneficiar
Parteneriat cu Fundatia TINERI PT TINERI
POSDRU Insertia absolventilor -Beneficiar
64.Cristian Szilvassy
26 Ianuarie 2011 | 02:00
Asa, Catalin, da cu copy/paste in noi, de parca n-am fi in stare sa cercetam si singuri internetul ;)
65.Catalina Bogdan
27 Ianuarie 2011 | 02:00
@ Catalin, este de rau ce ne-ai spus tu acolo?
66.2012
30 Ianuarie 2011 | 02:00
Hai sa fim seriosi! Este foarte simplu sa intelegem ca Protiuc nu are calitati de inspector cum nu a dovedit ca are calitati de profesor si nu in ultimul rand de om serios. Dar sa o ridicam in slavi pe Eliza este deja o exagerare. Inteleg ca are mai multe titluri decat un academician. Nu vad nici un titlu legat de competenta de a truca examenele de bacalaureat nici un titlu legat de cum a putut sa strice un liceu bun, etc.
Apropos, a aflat ce este portanta sau cine a construit podul de la Cernavoda? Vezi cum a fost de rasul lumii intr-un reportaj televizat, ea si scoala europeana pe care o conducea! De cand nu ati mai fost prin acel liceu? Unde se fumeaza peste tot, unde nu se mai fac cursuri, unde curtea scolii devine maidan, unde se ingheata in scoala, unde se plimba sobolanii prin camin si soarecii prin salile de curs, unde elevii care aduc injurii profesorilor sunt aplaudati de director in loc sa fie exmatriculati, unde nu exista repetentie de multi ani de zile,etc. Nu stiu daca acel liceu mai poate fi salvat din cadere libera. Cert este ca Eliza nu are ce cauta in acel liceu nici macar ca profesor. Or
67.CATALIN
30 Ianuarie 2011 | 02:00
66.2012, de ce te roade grija de altii si nu de "protejatii"tai? Crezi ca actualul director va face mai mult? Sa fim seriosi! Vorbesti de Bac? Eu as spune si de titularizari. ACTUALUL a fost pion de baza al inspectorilor generali in masluirea titularizarilor. Asta vara a prestat la greu si la bac si la titularizare pt prostiuc sau...ma rog...protiuc...
68.2012
31 Ianuarie 2011 | 02:00
Mai rau decat cu Eliza,oricum nu se poate. Sase ani de zile i-au fost suficienti sa aduca liceul in acest hal.Ce parinte responsabil si-ar mai da copilul sa invete la liceul european condus de un asa om? Doar Cezarina ar mai trebui sa fie numita director, sau poate tarcovnicul Badea, sau prestigiosul consilier local de la Cantarea Romaniei, sasoaica Macelaru. Ce zici, Catalin, poti publica si c.v.-urile celorlalti candidati?
69.Catalina Bogdan
31 Ianuarie 2011 | 02:00
2012, ti-ai pastrat putin venin si pentru Bufteni.ro sau cititorii sai, dupa ce ai varsat suficient pe alte site-uri? Esti circotas.
70.2012
01 Februarie 2011 | 02:00
Citez pe Catalin : Asta vara a prestat la greu si la bac si la titularizare pt prostiuc sau...ma rog...protiuc...
Catalina tu agreezi o astfel de exprimare ?
71.Catalina Bogdan
02 Februarie 2011 | 02:00
@Dle 2012, "prostiuc sau...ma rog...protiuc...", citandu-l pe Catalin, a fost mai putin denigrator decat comentariul dvs. Copilul dvs, daca aveti sa va traiasca, probabil studiaza la vreun liceu in Capitala sau in strainatate pentru ca sinteti un "parinte responsabil". Pina la urma, asa cum noul director a avut o "sansa", o putea avea si Cezarina, sau poate tarcovnicul Badea, care din fericire este un profesor bun si de ieri este si preot. Urmeaza hirotonisirea! Sa mergeti sa va spovediti la el. Iar "sasoaica Macelaru" nu are nimic in minus fata de alti dascali, decit un o fire mai vulcanica. Dle/dna 2012, de ce nu semnati cu numele real sa stim cum sa ne adresam? Este loc sub soare pentru toata lumea, dar rautatea a atins cote maxime. Si, ca sa va raspund la intrebare, nu, nu-mi plac astfel de exprimari, insa fiecare se exprima cum simte si nu este cazul sa ma apuc sa tin lectii de morala unor oameni in toata firea. Diferenta este ca de la unii dintre dvs, avem pretentii mai mari. Cu consideratie.
72.2012
03 Februarie 2011 | 02:00
Catalina, eu te-am inteles perfect cand ai scris:
"Cit despre emisiunile pe care le faceam sau nu la Buftea TV, si cum le faceam, si cit de moi, dulci si calde erau limbile, nu cred ca esti in masura sa vorbesti. Nu cred ca-ti impunea cineva sa te uiti la ele. Fiecare are copii de crescut si facturi de platit, nu?"
73.Catalina Bogdan
04 Februarie 2011 | 02:00
@2012, probabil ca din cauza suvitelor blonde, sau din cauza orei,nu prind substratul si nici legatura cu Buftea TV, in contextul dat.
74.mircea t.
05 Februarie 2011 | 02:00
2012, frustrarile tale se regasesc in ocolirea raspunsurilor(si nu numai). Nici macar nu esti amuzant, altfel mi-ar fi placut comentariile tale. In doua cuvinte: esti nesimtit.
75.2012
06 Februarie 2011 | 02:00
Cred ca te-ai trezit vorbind aiurea. Hai sa o luam usor: Despre ce se vorbeste in propozitie? Acum inteleg de ce te plangi ca te doare capul. Probabil ca te concentrezi prea tare, sunt lucruri care uneori iti scapa... Stii ce se spune despre oamenii care nu poseda simtul umorului? Sa-ti spun intr-o maniera mai eleganta? Era un cuplet al lui Nicu Constantin, tu trebuie sa ti-l amintesti fiind ceva mai batran: "Eu rad cand rade seful, eu plang cand plange seful, eu tac cand tipa seful, eu tip cand nu e seful,..." Este nevoie sa ti-l explic?......, te plangi ca esti incapabil sa te amuzi.
Trebui sa-ti dau tie socotela pentru convingerile mele? Ti-am spus eu vreodata ca esti nesimtit?, nu ti-o spun nici acum desi ai merita-o.
Am vazut ca atunci cand exprimi un sentiment folosesti cuvantul sincer, asta inseamna ca nici tu nu te iei tot timpul in serios. Eu cu atat mai putin...
76.mircea t.
07 Februarie 2011 | 02:00
Dupa cum invarti cuvintele fara sa spui nimic, esti politician sau vrei sa fii. Ai inteles la ce m-am referit, dar te faci ca nu, asa ca iti dau mura-n gura: ma refeream la citatul tau tendentios din textul unui comentariu postat de doamna Catalina.
77.luis
07 Februarie 2011 | 02:00
nu stiu ce aveti cu domnul 2012 care am inteles ca este domnul radu cornel?probabil ca va plateste cineva ca sa fiti rautaciosi sau a devenit incomod pentru cineva.
78.Catalina Bogdan
07 Februarie 2011 | 02:00
@luis, probabil ca si pe tine te plateste cineva, nu?
@ Dle Mircea, va multumesc pentru sprijin dar nu-i corect fata de dvs sa intrati in polemici pentru mine.
@ Dle 2012, daca sinteti dl Radu Cornel cu atit mai bine pentru ca ne cunoastem si nu v-am fost simpatica niciodata. Nici nu am pretins sa ma placa cineva. Dar, in ciuda faptului ca intr-o oarecare masura va apreciez, prea sinteti un fel de Gica contra peste tot. Insa, pina la urma, fara jigniri, este parerea dvs si o acceptam, ceea ce inseamna ca nu trebuie sa fim si de acord.
79.Cristian Szilvassy
08 Februarie 2011 | 02:00
2012 nu este Radu Cornel. si daca vreti un argument, Radu Cornel are nevoie de vizibilitate si confirmarea prezentei sale pe scena politica actuala. Si asa ceva nu se face de sub anonimat.
80.luis
08 Februarie 2011 | 02:00
sa spuna cine este atunci
81.Cristian Szilvassy
09 Februarie 2011 | 02:00
Dar tu Luis, cine esti? De ce nu spargi tu gheata si ceri asta altora?
82.gigi
10 Februarie 2011 | 02:00
il salut pe acel om care sta in umbra si citeste aceste mesaje fara a trage nici o concluzie . esti destept. bv tie
83.Ionut
17 Februarie 2011 | 02:00
ca sa va spun sincer.... va certati pe acest subiect cand se stie clar cine a fost de vina cu c a fost devina si a cui a fost vina ca liceu e asa cum e....eu ink sunt elev in acest "deosebit" liceu sau GRUP SCOLAR cum ar vrea sa se numeasca..... amvazut licee in anumite zone rurale care nici makr nu se compara cu Dumitru Dumitrescu.... acum ca a venit D. Ganescu este alta viata... chiar se simte ca se face o schimbare..... asa ca cel mai bine cine mai face reportaje despre liceul ala intai sa vina cateva zile la rand sau 1 data fara sa anunte si sa intre in fiecare clasa baie si etc.... si o sa vada atunci mizeria care e si cat de distrus este acest liceu.... a si ink cva... asta nu este un liceu European ... ati intrat vrodata in sala de informatica?... in prima?.... a-ti deschis vrun calculator?.... a-ti vazut in c hal este?.... cand o sa veedeti atunci sa faceti reportaju
84.Catalina Bogdan
18 Februarie 2011 | 02:00
@Ionut, adevarul este ca, daca iau in calcul modul tau de exprimare si lb romana precara, trag concluzia ca nu ai prea trecut pragul liceului, iar dl director Ganescu, nu cred ca-i foarte mindru sa vada ce elev are. Serios vorbind, grupurile sanitare sint, in mare proportie, devastate de elevi.
85.17-18-19
18 Februarie 2011 | 02:00
Cred ca ionut(expres am scris cu i mic)nu trece pe la scoala de fel. Cred ca nu a vazut ca d ganescu nu prea a facut cine stie ce schimbari.Se contrazice singur. Ori sunt schmbari, ori nu. Ori e bine la wc ori e rau, ori s-au schimbat salile de clasa ori nu. Sa se hotarasca si sa ne anunte, nimeni ionut asta.
Si eu sunt inca elev. Dar nu-mi permit sa injur pe nimeni.Asta e starea invatamantului in general in tara asta.Poate nu stie ca nu se fac ore mai rau ca inainte.Ce profi sunt astia? Floratiu, Bacanu(Nicu), Valeanu,Preda,Ivan,Turcu, Marin, Oprea, Nica, Costea,chiar Ganescu. Nu prea am facut si nici acum nu prea facem ore cu ei...sau nu prea ne invata nimic...
86.Mariuta
18 Februarie 2011 | 02:00
"Veti recunoaste un om de exceptie dupa un singur indiciu: Toti imbecilii se unesc impotriva lui."
Mare dreptate ai Corvine.
87.adys
19 Februarie 2011 | 02:00
Hei hei hei ce e cu afirmatia"D.Dumitrescu a ocupat primul loc intre toate liceele ilfovene" de unde???
Se stie ca cel mai bun liceu din judetul Ilfov este "Ioan Petrus" din Otopeni si nu o spun eu ci statisticile .Este bun atat pentru profesorii bine pregatiti dat si pentru dotarile ce nu cred ca le gasesti la buftea..
88.ha ha ha
20 Februarie 2011 | 02:00
Dotare ar fi la Buftea, adys, dar cine sa stie sa lucreze cu ele? La Otopeni, insa, laboratoarele sunt pe post de muzeu pt elevi. Le viziteaza rar, sau deloc. Mai stim si noi.
89.un elev
24 Februarie 2011 | 02:00
de ce nu aveti putina rabdare cu noul director? credeti ca asa repede se pot schimba lucrurile?
90.un elev
24 Februarie 2011 | 02:00
liceul arata asa de rau ptr. ca sunt foarte multi elevi "distrugatori" si nu ia nimeni atitudine .s-a ajuns sa se dea cu "sania" cu usa lui Floratiu pe scari
91.adys
07 Martie 2011 | 02:00
Nu e adevarat , chiar se lucreaza in laboratoare la otopeni iar daca elevii din Buftea nu stiu sa lucreze cu obiectele din laborator asta tine de profesori sau de educatia lor ...
a si cred ca daca ar exista niste reguli mai stricte nu cred ca s-ar mai distruge "dotarile" acelea.Deci poate noul director ia masuri si nu se mai ajunge aici...
92.ha ha ha
09 Martie 2011 | 02:00
Adicatelea, "AVETI PUTINTICA RABDARE, STIMABILILOR", "CA AVEM SI NOI FALITII NOSTRII". Si cam cata rabdare zici sa avem, mai...un elev...sau...un profesor...ma rog? Schimbari au avut loc deja. Cum, nu vedeti?Aparatul de cafea de pe dreapta pe stanga, si birourile directorilor. Nu e de ajuns? In 2 luni ar trebui sa se vada ceva mai consistent...Nu credeti? HAI GANI!
Chiar, ce meci a fost azi cu liceul de a venit fi-miu acasa la 11, domnule director?
93.FROSA BRE
09 Martie 2011 | 02:00
A zis cineva si mare dreptate are: la tara la noi asa e lumea obisnuita. Sa iasa la poarta si sa croseteze zvonuri. Satul romanesc, deh!
Scuze fata de oamenii de caracter din Buftea, dar restul...adunatura de prin tara asta larga. Culturi diverse...dar de balarii, educatie OHA...Ce vreti, draga, sunt la 20 km de Bucuresti.Noroc ca trece trenul pe aici ca altfel erau departe. Asa, ati ramas tot la coada vacii si toata lumea multumita...scandal in toata regula, ceea ce ii trebuie romanului palmas. Eventual o telenovela de ora 5 si e perfect. CULTURA FRATE, CULTURA...
94.UN OM
09 Martie 2011 | 02:00
LASATI PROSTIILE SI OSUL LA MUNCA!E MISTO IN BUFTEA,NU?
95.argus
10 Martie 2011 | 02:00
Daca privesti cu un ochii s-ar putea sa vezi intradevar putine schimbari. Legat de venitul acasa la ora 11, am inteles ca aveti fiul la 10 E3.
96.ha ha ha
13 Martie 2011 | 02:00
Inainte de a jigni, invata sa scri romaneste, argus. Frumos comunicam, noi romanii, nu-i asa? Va jigniti ca prostii si altii isi rezolva treaba cu voi...cand doi se cearta...
97.Elena
19 Mai 2011 | 02:00
Ce bine ar fi sa vedem scris aici "Inspectoratul Scolar Judetean Ilfov a decis, la 1 sept 2011, schimbarea directorului Grupului Scolar "Dumitru Dumitrescu" din Buftea. Astfel, locul lui Cornel Ganescu a fost atribuit Elizei Constantin ". E o propunere indecenta?
98.Adriana Ioana Uratu
20 Mai 2011 | 02:00
Sunt fosta eleva a liceului "D.D" si am fost multumita de toti profesorii. Doamna Constantin Eliza a fost de nota 20 ca si dna. Macelaru Cornelia respectiv fosta mea diriginta.
99.Emanuel Dumitru
27 Mai 2011 | 01:06
Salut decizia ISJ Ilfov in ceea ce priveste numirea lui Cornel Ganescu in functia de director.
Eliza Constantin era genul de persoana cu mentalitate comunista, o spun in calitate de fost elev al grupului scolar Dumitru Dumitrescu.
Cornel Ganescu, in calitate de profesor si de om, a stiut cum sa se apropie de noi elevii, cu toate ca eram in clasa si un grup de specimene mai revoltate, mai anti-sistem...deh, varsta :)
Tin minte ca in clasa a IX-a, am avut niste clinciuri destul de urate cu el, dar pana in clasa a XII-a, ajunsese sa fie cel mai indragit profesor, spre deosebire de Eliza Constantin, pe care nici profesorii nu prea o simpatizau...
Nu contest calitatile "de director" ale Elizei Constantin, insa din punct de vedere managerial pot spune ca nu a avut nicio treaba "cu sportul asta", iar aceasta afirmatie o pot face dupa ce am absolvit Faculttea de Management si dupa 3 ani vechime pe o astfel de pozitie manageriala, doar ca in alt domeniu.
Sincer acum, cat de mult a fost modernizata aceasta institutie de invatamant?
Elevii stiu mai bine...personal, pot afirma ca pe banca in care stateam, scria "Ionel 1986"....ce-i drept era o vopsea peste scrijelitura....insa Ionel, la acea vreme, poate s-a gandit ca daca apasa mai tare pe cuiul cu care a scris, textul sau va dainui 2 decenii si ceva :D.
Singurele modernizari de care am beneficiat pana in 2007 au fost: dotarea unuia dintre laboratoarele de Informatica, o renovare "pe fuga" a laturii estice a cladirii (partea care se vede din DN1A) si niste jaluzele verticale pentru care am platit fiecare elev...si cam atat.
Am inteles ca s-a inceput si renovarea corpului de clase dinspre Studio si ca urmeaza Caminul....
In ceea ce priveste capacitatea Elizei Constantin de a controla ceea ce se intampla in aceasta institutie de invatamant, imi exprim o profunda dezamagire...Paznicul/Portarul/sau ce functie avea persoana care sta la poarta, lasa pe oricine sa intre si astfel, nu de putine ori, ne trezeam cu anumiti indivizi prin liceu...ordinea si linistea nu au fost niciodata asigurate cum trebuie si nu mai spun despre multele dati in care multi elevi au avut neplacerea de a vedea cadre didactice intr-o postura necorespunzatoare (si aici ma refer la stari de ebrietate).
Cine neaga aspectele pe care le-am enumerat mai sus, ori nu a fost prin liceu, ori e Gica Contra ;)
Cu stima,
Emanuel Dumitru
100.bibiloi
01 Iunie 2011 | 02:00
Dragul meu (fost elev) Emanuel Dumitru, se stie ca tu erai din aceia care erai cam paralel cu scoala. Cand nu veneai, cand veneai degeaba. Se mai stie ca D-nul Ganescu s-a apropiat de voi prin a nu desfasura ore la clasa voastra, cu care avea pactul sa-l anuntati cand vreti sa plecati acasa sa nu mai vina degeaba la scoala. Mai mult, cand vroia d-lui sa plece, va dadea telefon sa plecati acasa ca nu mai ajunge la ore. Scriind aici frumos de d-nul Ganescu ii multumesti ca totusi te-a trecut clasa, in al 12-lea ceas la rugamintea dirigintei, actualul dir adj.
Despre calitatea facultatii pe care ai facut-o nu ma pot exprima decat in felul urmator: La Kg sau la metru se masoara diplomele cumparate acolo? Nu stiu ce manager poti fi si la ce firma, ca se pare ca nu stii ca paza scolilor apartine Primariei, ca si bugetele alocate pt reparatii, investitii etc.
Salut insa faptul ca ai avut curaj sa iti dai numele real. Lumea stie cine esti de fapt.
Cam intarziata si reactia ta la acest material, ca de altfel si creierul tau, se stie...Sau actionezi contra cost?
Cu ce drept o judeci tu pe fosta directoare?
101.bibiloi
01 Iunie 2011 | 02:00
Si apropo, Emanuel! Tu stii ca numele propri se scriu cu litera mare("o spun in calitate de fost elev al grupului scolar Dumitru Dumitrescu")? De cand te tragi tu de sireturi cu profesorii scolii ca sa le spui pe nume?
Si de cand esti tu asa specialist in "mentalitati comuniste" ca abia ti-ai sters nasul si abia ti-ai taiat cordonul ombilical dupa revolutie?
102.Larisa
23 Iunie 2011 | 02:00
Copii, daca in clasa mea nu erau olimpici la matematica inca din clasa a IX - a, daca nu ne puteam mandri cu locuri fruntase la olimpiadele pe tara.. da.. poate contestam si eu munca domnului Ganescu. Dansul nu a vrut sa isi lase clasele "de suflet" a incercat sa se imparta :) P.S: Puteti face cerere de schimbare a profesorului.
103.Elena
05 Septembrie 2011 | 02:00
Nu pot decat sa ma distrez...HA HA HA...Energeticul are un nou director. Nea Titi director...Lautarul...Din caruta in biroul directorial...HA HA HA...Sa-l vedem si pe asta cati purici face...Asa ne trebuie, sa-si bata joc Pistol de noi buftenii.
104.Emanuel Dumitru
17 Octombrie 2011 | 02:00
bibiloi
Ca eu eram paralel sau nu cu scoala poti afla singurel/singurica intrebandu-i pe profesorii care mi-au predat si care mi-au dat note: Larisa Corcodel, Marieta Andrei, Cornel Ganescu, Cornelia Macelaru, Anca Petrescu, Titi Stanciu (actualul director), Daniela Sarbu, Maria Stancioiu, etc.
Ca eu cand veneam la ore, venam degeaba sau nu, nu cred ca esti in masura sa-ti dai cu parerea ;)
Faza cu "m-a trecut clasa la rugamintile dirigintei" ma face sa rad :)), poate vrei sa-mi verifici notele la matematica si poate vrei sa te interesezi mai bine asupra relatiei pe care am avut-o cu diriginta si o sa vezi ca nu m-a trecut nimeni din mila ;)
Despre calitatea invatamantului de la Facultatea pe care am absolvit-o eu, poti sa ai orice parere...atat timp cat inca functioneaza inseamna ca este in regula ;)
Vis-a-vis de cat cantareste creierul meu....ei bine asta este o polemica in care chiar nu cred ca vrei sa te bagi, nu de alta dar s-ar putea sa ai surprize ;)
Stiu de unde vin banii pentru institutie si la fel de bine stiu ca suma alocata difera pentru fiecare unitate in parte. Sunt convins ca stii criteriile...
Daca Eliza Constantin a fost o managera atat de buna pentru Dumitru Dumitrescu, de ce a fost inlocuita?
Nu e nevoie sa fi trait pe vremea lui Ceausesc pentru a cunoaste mentalitatea comunista...de-aia se studiaza istoria in scoala, in facultate sau acasa ;) Poti invata despre comunism, despre Marx, despre Lenin, etc. poti auzi relatari pe la tv sau prin familie despre cum era pe vreme lui Ceausescu, a lui Dej....
Ramai tu cu impresia ca Eliza Constantin avea o gandire democratica ;) eu personal imi rezerv dreptul la a avea o alta parere prin prisma faptului ca am cunoscut-o in mai multe circumstante.
Tiate cele bune,
Emanuel
105.Onu Andreea
18 Octombrie 2011 | 02:00
despre ce e vorba aici..si ce comm voi...sincer!!!!!!!! habar nu am avut pana in ultimul an de liceu cine e la conducerea liceului(anul 2005)- vreau sa subliniez k nu si-a facut simtita prezenta in tot acest timp! Pe Cezarina o vedeam mai activa ca toti. ;)) si pe femeile de serviciu ...!!!!
106.Ana
25 Ianuarie 2012 | 01:27
D-ra Onu, pana in 2005 a fost Gheorghiu director plin...mai informeaza-te. Cezarina? Femeia de serviciu? Ha ha ha Pai se pare ca asta va e nivelul...Cezarina. Vezi ca a facut studiile la Fara Frecventa...cam asta poti si tu se pare daca ai remarcat-o pe Cezarina si nu stii care e rolul directorilor...
107.Gh
25 Ianuarie 2012 | 01:27
Dupa cum vedem draga Ana asta le e nivelul unora. Si stii de ce? Ii conduce acum un pedagog...o laboranta...facuti profesori peste noapte la facultati fantoma. Dar stai ca si la imagine e o pedagoaga, ca altfel cum sa ma esprim (greseala e voita)pt hastia.
Deci ati ridicat liceul la rang de camin de ajutor social.
108.lore
28 Ianuarie 2012 | 02:00
ce va mai place sa mancati cacat...noroc cu noul director ca asa se mai pune scoala asta pe picoare!
109.gatz
30 Ianuarie 2012 | 02:00
Unora se pare ca nu le place ca noul director face ordine in scoala, ca nu mai lasa toate leprele sa stea pe holuri.Ca de obicei toate se sparg in capul celui care vrea sa faca treaba buna.Sa nu uitam ca fiind cel mai vechi in aceasta scoala stie tot despre ea si face tot ce poate sa mearga bine.Bineinteles ca vor fi si carcotasi dar acestia ar fi bine sa se uite mai intai la ei si apoi la altul.Eu zic ca cel mai bine ar fi sa ajutam si nu sa dam cu vorba.
110.Gh
13 Februarie 2012 | 02:00
Draga , lore, poate pe "picoare", cum spui tu,se mai pune scoala dar pe picioare, cu astfel de specimene, nu prea cred. Cred ca si tu esti de teapa lor dupa cum te exprimi sau ai facut "caminul" la DD, ca scoala nu prea ai. De ajutat, draga gatz, ai dreptate, trebuie ajutor ca doar am convenit ca e camin de ajutor social. Sau poate de ajutor intelectual, ca acolo nu ii duce prea bine.Iar in alta ordine de idei, poti ajuta pe cineva cand si face ceva. Ti se pare ca se misca ceva? E ceva nou? La ce sa ajutam ? La letargie? Liceul a devenit "locul unde nu se intampla nimic". Ba da! Scuze! Pilaraie doar. Tot ce se poate pe langa lege. La asta nu cred ca trebuie sa ajutam. Se pricep f b.
PS:De ce va scrieti numele cu litera mica, lore si gatz? Se pare ca va cunoasteti valoarea. Da, e bine sa fiti modesti, ca oricum nu aveti cu ce sa iesiti in fata, se pare. BV!
111.gatz
15 Februarie 2012 | 02:00
Pt.Gh.Ma intrebi de ce imi scriu numele cu litere mici de parca asta ar fi o problema.Poate ar trebui sa te intrebi de ce merg treburile asa.Toate in tara asta sunt pe pile, au fost asa si inainte dar acum e mai rau. S-a ajuns sa-ti fie frica sa zici ceva ca iti pierzi locul de munca.
112.Gh
15 Februarie 2012 | 02:00
Draga gatz, cine crezi TU(vezi, eu te respect) ca e de vina pt asta? Nu tot noi ca le ingaduim? Ia sa spunem totdeauna ce ne doare fara frica si sa vezi ca nu mai indraznesc asa multe astia.Ai dreptate, era si inainte, dar se mai facea si pt oamenii de rand ceva. Acum...doar pt clica. Imi e mila de dl.dir. cand nu va mai fi dir.Crede-ma. Si de seful lui. Ala care este...
Eu cu tine nu am nimic,pari baiat de treaba, dar nu mai sari in ajutorul MAFIEI ca ti-o iei...de la ei.
113.Gh
21 Februarie 2012 | 02:00
Auzi,gatz! Ma,dar directorul asta pe care il lauzi TU (in continuare te respect),nu era in liceu pedagog si apoi prof de sport cand golanii aia pe care acum ii usuie, stateau pe holuri? Pai, unde era atunci Titi? De ce nu sarea sa ii usuie din scoala? Sau ordine si educatie faci numai daca esti director?Eu credeam, nefiind in bransa, ca asta trebuie facuta de toti angajatii din invatamant si permanent. Siguranta copiilor nostri nu e importanta si pt profesori, doar daca esti director tre sa te doara?
Si ca el altii, nenumarati, unde erau aniik trecuti de nu faceau ordine si pe holuri? SIC...
114.lore
22 Februarie 2012 | 02:00
Draga Gh,vad ca te rode atat de tare de domnul director incat cred ca nu mai dormi noaptea...stai linistit/a ca spre deosebire de altii el a reusit sa faca ceva..n-a frecat menta stand pe scaun!
115.cheap necklaces
27 Februarie 2012 | 02:00
She liked to explore every part of the country. On one occasion, she was thirsty in the forest. She walked along the road and found a well in front of the house. She was very excited. She exchanged a bottle of water with a pair of pandora bracelets which were the birthday present sent by her mother. When she came back to the palace, she was pregnant. Eight months later, she gave birth to a girl.
tShe was very happy to find the secret. She realized that the country would not need men any more. The women could multiply from generation to generation by drinking the water in the well.
Thus, Pandora started to encourage the people to join up the army. She applied to the queen to amend the law.
louis vuitton jewelry The women must wear the sword as long as they were twenty years old. If anyone broke the law, she would be punished rigorously. Men were not important any more.
cheap necklaces They were replaced actually.
116.cheap necklaces
27 Februarie 2012 | 02:00
She liked to explore every part of the country. On one occasion, she was thirsty in the forest. She walked along the road and found a well in front of the house. She was very excited. She exchanged a bottle of water with a pair of pandora bracelets which were the birthday present sent by her mother. When she came back to the palace, she was pregnant. Eight months later, she gave birth to a girl.
tShe was very happy to find the secret. She realized that the country would not need men any more. The women could multiply from generation to generation by drinking the water in the well.
Thus, Pandora started to encourage the people to join up the army. She applied to the queen to amend the law.
louis vuitton jewelry The women must wear the sword as long as they were twenty years old. If anyone broke the law, she would be punished rigorously. Men were not important any more.
cheap necklaces They were replaced actually.
117.laura
22 Martie 2012 | 01:32
1. Nu asa se scrie un articol dpdv al deontologiei in jurnalism.
2. Este incorect sa nu te documentezi despre o persoana in momentul in care scrii despre ea aluziv, cun faceti voi in ultimul paragraf. L-am avut pe Ganescu profesor si este un Dascal, nu doar profesor. Merita sa fie director.
119.hermes
07 Aprilie 2012 | 02:00
120.hermes
07 Aprilie 2012 | 02:00
121.hermes
07 Aprilie 2012 | 02:00
122.hermes
07 Aprilie 2012 | 02:00
123.hermes
08 Aprilie 2012 | 02:00
124.jordan shoes
21 Aprilie 2012 | 02:00
jordan shoes ,
cheap 2012 new nike air max 90 ,
osiris shoes blue ,
PUMA Ferrari ? Shoes ,
Supra Skytop III New Style Shoes ,
newest air max 95 ,
Puma 2011 New Shoes ,
Puma 2012 Colorful High Shoes ,
Adidas Jeremy Scott Wings 2.0 Shoes ,
red charles barkley shoes ,
kids ken griffey jr shoes all black ,
Supra Muska Skytop Shoes ,
www.airmax express ,
Puma Birds Nest Series Shoes ,
jordan new shoes 2012 retro ,
Puma Ferrari Future Cat Remix Sportlifestyle Shoes ,
jordan retro 7 blue ,
Jeremy Scott X Adidas JS Boot Bowling ,
high top pink and gray adidas ,
Puma Festival Series Shoes 101 ,
Mens Air Jordan Fusion Shoes ,
Puma Ducati Shoes ,
nike air max 95 360 ,
Puma Sport City Series Shoes ,
jordan shoes retro 10 ,
jordan 12 black and baby blue ,
jordan new shoes 2012 ,
New Jordans ,
womens jordan shoes for sale ,
cheap nike air max shoes for women ,
Mens Air Jordan+Max Shoes ,
Womens Air Jordan Shoes ,
Adidas Ds Jeremy Scott JS 3 Tongue Shoes ,
cheap new nike air max griffey fury 2012 ,
nike baby shoes ,
Puma BMW Series Shoes ,
griffey air max fury ,
Puma Outdoor Hiking Shoes ,
Kids Air Jordan Shoes ,
cheap nike tailwind ,
limited edition jordan ones ,
red charles barkley ,
Puma Brazil Edition Series Shoes ,
Supra Pilot Skate Shoes ,
nike kids jordan basketball shoes purple and white ,
Supra Skytop VII Shoes ,
Puma Fashion Women Winter New Shoes ,
Nike Air Max Classic BW Womens black blue ,
Puma Complete Vectana Shoes ,
nike griffey jr shoes all black ,
Adidas Jeremy Scott Big Tongue Shoes ,
Puma Ferrari Shoes ,
Jordans Shoes ,
osiris nyc 83 ,
jordan 12 red and gray ,
Adidas Originals Jeremy Scott Mickey Mouse Sneakers ,
new fashion shoes mens nike ,
Cheap Puam 2012 Shoes ,
new jordan retro 2012 ,
Mens Nike Air Jordan New School Shoes ,
Supra Henry Shoes ,
Puma Anti Fur Shoes ,
Air Jordan 2012 ,
Supra 2011 New Shoes ,
air jordan son of mars price ,
nike air max 2012 griffeys ,
Jordan Shoes 2012 ,
jeremy scott adidas wings red and white ,
nike air max griffey jr 2012 ,
Supra Cruizer Shoes ,
Adidas OBYO Jeremy Scott Bones Leopard Shoes ,
Adidas Jeremy Scott JS Wings Slippers ,
125.hermes
24 Aprilie 2012 | 02:00
126.hermes
13 Mai 2012 | 02:00
Supra Cuban Shoes has been a worldwide retailer in selling high-quality consumer goods since 2007. Beginning
www.cheapsuprashoes-2012.com as a professional Supra Shoes online shop, we achieved great success in this field.
is endeavors to ensure that you are completely satisfied each and every time you do business with us.
supra shoes We supply you with the latest styles of Supra Shoes, we would answer you as soon as possible, and we deliver the goods in 48 hours after you placed the order. We believe that trust is the fabric to our success and the loyalty to
supra shoes 2012 our customers. Our mission is to provide newest Supra shoes for you with fastest and friendly delivery in a safe and enjoyable
Supra Skytop Shoes environment.
While our company is composed of many different types of people and personalities, we are all one large fanatical family. We all love what we do, and building solid relationships with each of our customers gives us gr{~}eat satisfaction. Our philosophy is simple: Treat customers as if they were part of our family, with the care and attention they deserve.
Once you come to for the first time, you will come to it every time. You’ll get the best service here, we are your best choice! Join us now! Thank you for your time!{~}
127.hermes
17 Mai 2012 | 02:00
sac hermes has been a worldwide retailer in selling high-quality consumer goods since 2007. Beginning
www.shopnikeairmax2012.com as a professional Supra Shoes online shop, we achieved great success in this field.
is endeavors to ensure that you are completely satisfied each and every time you do business with us.
hermes birkin bags We supply you with the latest styles of Supra Shoes, we would answer you as soon as possible, and we deliver the goods in 48 hours after you placed the order. We believe that trust is the fabric to our success and the loyalty to our
nike air max 2012 customers. Our mission is to provide newest Supra shoes for you with fastest and friendly delivery in a safe and enjoyable environment.
While our company is composed of many different types of people and personalities,
http://www.hermesbink-bags.us we are all one large fanatical family. We all love what we do, and building solid relationships with each of our customers gives us gr
Supra Cruizer Shoeseat satisfaction. Our philosophy is simple: Treat customers as if they were part of our family, with the care and attention they deserve.
www.sac-hermspascher.com
Once you come to for the first time, you will come to it every time. You’ll get the best service here, we are your best choice! Join us now! Thank you for your time!
128.cheap nike air max shoes
18 Mai 2012 | 02:00
We are an experienced and reliable online Cheap Air Max merchant who devotes ourself to providing authentic Discount Air Max Shoes for its pursuers & lovers from all around the world
cheap nike air max shoes . Starting our trading several years ago
jordan shoes 2012 new , Designed for comfort and performance,Nike Air Max 2012 cheap wholesale features high-end technology combines with streamlined to provide maximum comfort and cushioning for runners
Puma Outdoor Hiking Shoes .This design will probably be added and durable
puma running shoes .But Nike Air Max 2012 shoes are light in weight
lv wallet man . Nike Air Max Shoes wholesale is going to be included with the Orion blue and add traction rubber outsole combined with Air Max 2012
new nike air max .
ferrari shoes with logo ,
jordan and lebron 13 fusions ,
Womens Air Jordan Shoes ,
pink nike running shoes ,
Beats By Dr Dre Tour High Performance In-Ear ,
jordan kids shoes on sale ,
new nike jordan shoes 2012 ,
Puma Ferrari Future Cat Remix Sportlifestyle Shoes ,
charles barkley shoes ,
Nike Air Max 2010 Shoes ,
new jordan shoes 2012 ,
adidas king model shoes ,
Shoes basketball ,
nike penny hardaway shoes ,
nike pink running shoes 2012 ,
basketball shoes 2012 ,
cheap louis vuitton bags aaa ,
nike free run 1 men ,
beats by dre tours without controltalk ,
new charles barkley shoes ,
new basketball shoes 2012 ,
radii shoes ,
orange basketball shoes ,
white beats studio ,
Nike Air Max2 CB 94Charles Barkley Shoes ,
Kids Nike Air Jordan 26 Kids Shoes ,
adidas obyo jeremy scott js wings camo ,
replica men bags ,
Adidas Ds Jeremy Scott JS 3 Tongue Shoes ,
new barkley sneakers 2012 ,